Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix ve službách
Tesařík, Libor ; Blümelová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix živnosti Radima Horenského“ je analýza marketingového mixu a návrh vhodných opatření. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu a vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou. Analytická část je zaměřena na živnost Radima Horenského a její současný stav. V praktické části jsou dány návrhy a doporučení k provedení změn marketingového mixu, který poslouží k lepšímu dosažení cílů.
Návrh manažerského reportingu a vizualizace dat
Tesařík, Libor ; Zajícová, Dagmar (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současného stavu tvorby manažerského reportingu, jeho přínos pro společnost a vytvoření návrhu pro zlepšení a rozšíření povědomí o reportingu ve společnosti.
Návrh manažerského reportingu a vizualizace dat
Tesařík, Libor ; Zajícová, Dagmar (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současného stavu tvorby manažerského reportingu, jeho přínos pro společnost a vytvoření návrhu pro zlepšení a rozšíření povědomí o reportingu ve společnosti.
Marketingový mix ve službách
Tesařík, Libor ; Blümelová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix živnosti Radima Horenského“ je analýza marketingového mixu a návrh vhodných opatření. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu a vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou. Analytická část je zaměřena na živnost Radima Horenského a její současný stav. V praktické části jsou dány návrhy a doporučení k provedení změn marketingového mixu, který poslouží k lepšímu dosažení cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.