Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,054 záznamů.  začátekpředchozí1045 - 1054  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie rozvoje v oblasti IT ve výrobním podniku
Adrián, Michal ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Práce se zameruje na problematiku rozvoje IT strategie ve výrobním podniku. Porovnává nasazení nového ERP systému s aktuálním informacním systémem. Cílem práce je popis soucasného stavu IS a návrh jeho rešení s ohledem na všechny požadavky a omezení spolecnosti. Hlavním prínosem je objektivní zhodnocení variant dalšího postupu pri rozširování firmy a návrh další strategie. V teoretické cásti je charakterizován IS a ERP, možné druhy rozdelení, nejduležitejší cásti a prínosy moderního rešení pro plánování podnikových zdroju. V rámci samotného projektu porízení nového IS jsou popsány jednotlivé fáze, od prvotní analýzy potreb, pres metody a kritéria výberu až po implementaci s definicí kritických faktoru, castých chyb a doporuceným postupem. Praktická cást je zamerena na analýzu soucasného stavu. Obsahuje strucnou charakteristiku spolecnosti, jednotlivých oddelení a procesu v návaznosti na informacní systém. Je popsán soucasný stav IS v podobe SWOT analýzy. Na základe definovaných požadavku je sestaven prehled možných dodavatelu ERP systému v CR s jejich produkty. Na analýzu navazuje návrh strategie rozvoje v oblasti IT. Soucástí je porovnání jednotlivých variant dalšího rozvoje - porízení nového ERP nebo rozšírení stávajícího systému. Záver obsahuje shrnutí práce a popisuje její prínosy.
Optimalizace řízení projektu v oddělení přípravy a výroby nářadí ve Škoda auto, a.s.
Jirků, Roman ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Němec, Petr (oponent)
Práce analyzuje proces řízení projektů při výrobě nářadí a přípravků v oddělení výroby a přípravy nářadí ve Škoda Auto a.s. Jsou zde rozebrány jednotlivé činnosti nutné k řádnému splnění zadání ze strany zákazníka. Práce si kladla za cíl analýzu a návrh zlepšujících návrhů v tomto procesu. Za účelem získání potřebných informací od pracovníků bylo provedeno dotazníkové šetření, které pomohlo při analýze a následném návrhu opatření.
Implementace SMJ dle normy ČSN EN ISO 9001:2001 na městském úřadě
Vašíček, Ondřej ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Tato diplomová práce obsahuje analýzu managementu jakosti ve veřejné správě, konkrétně na městském úřadě Města Třebíče. Klade si za cíl definovat zákazníka městského (respektive obecního) úřadu, provést analýzu současného stavu systému jakosti a vytvořit doporučení, která povedou k úspěšné certifikaci podle normy ČSN EN ISO: 9001:2001.
Procesní řízení a modelování v podnicích cestovního ruchu
Martanová, Kateřina ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce představuje autorčino pojetí principů procesního řízení podniku a přístupu k popisu podnikových procesů. Přínosem práce je následná aplikace všech principů pro konkrétní podnik cestovního ruchu -- asistenční službu. Cílů práce bylo dosaženo studiem teoretických pramenů a aplikací vlastních zkušeností z praxe.
CRM ve společnosti Pro Gyn s.r.o.
Duchoslavová, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Šklíbová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá filozofií CRM, která v sobě propojuje prvky zajišťující kvalitní péči pro klienty, klade důraz na správnost a efektivnost procesů, kvalitu personálu a využívání IT technologií pro záznam všech důležitých skutečností ovlivňujících vývoj a průběh vztahu. Proto je implementace CRM vhodná i do zdravotnictví. Ve své práci jsem aplikovala pravidla správného fungování CRM na činnost soukromé gynekologické ordinace s cílem zlepšit dosavadní vztah zákazník - společnost.
Analýza procesů a nasazení ERP v leasingové společnosti
Hlavička, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pechoč, Jiří (oponent)
Hlavním cílem mé práce je analýza procesů ve společnosti Servis Leasing a návrh zefektivnění některých z nich. Práce vznikala v období před zavedením nového informačního systému, který by měl sjednotit současné roztříštěné systémy, jež v rámci společnosti fungují. Při vytváření nových procesů jsem kladl důraz především na zvýšení konzistence informací ve společnosti a využití možností nového systému pro zlepšení prostupnosti a rozšíření úzkých míst těchto procesů. Dále jsem na základě nově formulované strategie této společnosti zahrnul do vytvářených procesů možnost práce s odlišnými skupinami zákazníků. Druhým cílem mé práce je nastínit možné alternativy integrace současných systémů s novým jednotným informačním systémem a upozornit na hlavní možné překážky a komplikace v oblasti přípravy projektu. Z hlediska struktury je práce rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretickým úvodem a vymezením pojmů a nástrojů, které budou využity. Tvoří ji kapitoly 3 až 7. V kapitolách 8 až 11 je stručně představena společnost Servis Leasing, a to včetně všech nutných výchozích informací - např. současný stav IS, IT či současné procesy. Popis současných procesů je jedním z přínosů mé práce. V poslední, převážně prakticky zaměřené části, jsou nastíněny varianty implementace nového IS a jeho integrace se současným systémem. Navrhuji zde nový způsob fungování určitých procesů. Tato část, tvořená kapitolami 12 až 14, je hlavním přínosem této práce.
SOA Governance jako další vývojový stupeň zavádění SOA architektury.
Pršala, Ondřej ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Kasal, Jindřich (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na správu a řízení Servisně orientované architektury (SOA). Hlavní myšlenkou SOA je dekompozice systému na funkční celky, které obsahují ohraničenou a dobře srozumitelnou funkcionalitu. Tato funkcionalita je v podobě služeb nabízena ostatním celkům přes jasně definované rozhraní. Vznikají zde dobře identifikovatelné vztahy mezi poskytovatelem služby na straně jedné a konzumentem služby na straně druhé. Úlohou SOA governance je řízení těchto vztahů, monitoring kvality služeb a kontrola dodržování stanovených pravidel a politik. Tato pravidla a politiky stanovuje centrální tým zodpovědný za integraci a rozvoj architektury. Východiskem pro úspěšný rozvoj architektury je znalost portfolia služeb a vazeb mezi nimi. Každá služba by měla projít celým životním cyklem, na jehož jednotlivé fáze jsou aplikována příslušná pravidla. Hlavní pozornost je věnována provozní fázi - run-time monitoring a run-time governance. Teorie je doplněna o praktické příklady tvorby reportů a monitoringu provozu služby se zřetelem na kontrolu dodržování SLA. V závěru práce se nachází model struktury SOA governance zohledňující infrastrukturní prvky SOA a informační toky mezi nimi.
Vyhodnocení způsobilosti dukumentace systému managementu kvality pro procesy ve firmě Středočeské vodárny, a.s.
Štulík, Michal ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Soukup, Bohdan (oponent)
Cílem diplomové práce bylo prověřit způsobilost, navrhnout nápravu či zlepšit dokumentaci systému managementu kvality pro procesy ve firmě Středočeské vodárny, a.s. vzhledem k požadavkům normy ISO 9001.
Zvyšování zralosti testovacích procesů v IT společnosti
Kučera, Martin ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce)
Předmětem zájmu práce je problematika optimalizace procesů testovací disciplíny jakožto plnohodnotné součásti vývoje softwaru. Přístup vedoucí ke zlepšení testovacích procesů je uplatněn v prostředí útvaru testování vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito koncepce zvyšování zralosti a vyspělosti procesů obsažené v modelu CMMI. Prvním z cílů práce je poskytnutí teoretického výkladu věnovaného testování softwaru, procesnímu přístupu a modelům zralosti a vyspělosti, který dostatečně poslouží ke srozumitelnosti textu práce, jakož i k porozumění celému tématu. Bude sestaven teoretický výklad interpretující údaje z volně dostupných elektronických zdrojů, z bakalářské práce autora a s využitím znalostí získaných při studiu a z výukových materiálů. Pozornost bude zaměřena na definování důležitých pojmů a vzájemné souvislosti mezi popisovanými oblastmi. Jako další cíl bylo zvoleno sestavení popisu výchozího stavu, provedených změn a současného stavu organizační struktury, procesů a dokumentace testovacího útvaru vybrané společnosti. Budou vytvořeny procesní modely složené z diagramů, popisných tabulek a slovních charakteristik identifikovaných procesů. Při zachycení stavu a změn dokumentace bude kladen důraz na strukturu dokumentace jako celku a také jednotlivých složek, dále na chronologický postup zavádění používaných dokumentů a na vysvětlení jejich významu při testování. Pro vytvoření uceleného pohledu bude k dispozici popis organizační struktury s kompetencemi členů útvaru. Posledním cílem je návrh opatření ke zvýšení zralosti procesů a k dalšímu zlepšení dokumentace a organizační struktury v testovacím útvaru společnosti. V modelu CMMI budou vyhledány oblasti a doporučení, které jsou vázané na procesy testovací disciplíny. Obsah bude interpretován do podoby dílčích kroků určených k přímému uplatnění v testovacím útvaru a seřazených v pořadí optimálním pro útvar, které bude rovněž stanoveno. Nad rámec návrhu dle metodického produktu budou přítomna doporučení pro oblasti organizační struktury, procesů a dokumentace. Práce shrnuje zásadní skutečnosti a provedené změny, které se váží na organizační strukturu, procesy a dokumentaci testovacího útvaru vybrané společnosti v uplynulém dvouletém období. Přínos dále představuje vytvoření dosud neexistujících procesních modelů testovacího útvaru, které zachycují podobu testovacích procesů ve dvou časových okamžicích, a především kompletní návrh opatření ke zvýšení zralosti procesů a optimalizace organizační struktury a dokumentace.
Identifikace a měření výkonnosti procesů ve vybraném podniku
Floriánová, Radka ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lindauerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací, klasifikací a měřením výkonnosti procesů nejprve na teoretické úrovni, která je následně aplikována na konkrétní společnost Wüstenrot -- stavební spořitelnu, a.s. Proces je základním prvkem procesního způsobu řízení organizace. Proto stavební spořitelna definuje nejprve klíčové procesy a je provedeno procesní mapování na zvoleném stupni podrobnosti. Nejdříve na celopodnikovém stupni podrobnosti a následně jsou rozpracovány vybrané procesy z oblasti procesu Uspokojení zakázky. Procesy vytvářejí synergický efekt, přinášejí maximální efekt a užitek, za předpokladu, že jsou řízeny. To znamená, že management společnosti musí pracovat s výsledky měření výkonnosti procesů. Každý vybraný proces je ve stavební spořitelně popsán z pohledu současného stavu a následně jsou navržena doporučení na zlepšení měření jeho výkonnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,054 záznamů.   začátekpředchozí1045 - 1054  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.