Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 269 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uvažování o lidském těle, které je tak těžké získat. Hybridní [umělá] autofikce
Čermák, Aleš ; Zálešák, Jan (oponent) ; Stejskal,, Jakub (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
V jeskyni není nikdo, kdo by mohl zemřít. Ještě jinak. Nikdo se nikdy nenarodil a nikdo nikdy nezemřel. Z tohoto tvrzení vyplývá otázka, zdali nám toto čistě teoretické tvrzení může pomoci v situaci, ve které se právě teď nacházíme. Jestli tu byl anebo je nějaký svět bez nás, na to si musíme odpovědět na základě přímé ztělesněné zkušenosti. Vycházím z předpokladu, že rozpoznat sebe jakožto člověka může být jeden z nejpodivnějších počinů vůbec. Být pozorný a plně přítomný v prostoru daného média není volba, ale nutnost a také pozitivní důsledek prostředí, do kterého jsme ponořeni. To znamená myšlení do těla jiného světa. V tomto uměleckovýzkumném projektu se primárně zaměřuji na výzkum ztělesněných zkušeností a analýzu vícenežlidských sil a činů v oblasti Atlantického oceánu. Prostřednictvím přímého ztělesnění (ztělesněné a situované praxe) tato práce zkoumá na různých úrovních propustné – prosakující hranice mezi člově kem a přírodou. Popisuji, jak jsou jednotlivé aktivity prožívány smyslovým způsobem a jak jsou tyto přímo ztělesněné znalosti využívány v samotné výzkumné (ztělesněné, performativní, výzkumné a pedagogické) praxi. Rád bych skrze tuto uměleckovýzkumnou práci experimentoval nad rámec analytického a gramatického popisu a rozšířil svůj výzkum směrem k poetickým, estetickým a tvůrčím gestům, která vyjadřují sílu a složitost prvků.
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Ouroda, Petr ; Adamová, Ivana (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí, kdy v první části si podrobně rozebereme teorii marketingu, marketingového mixu a jeho nástrojích. Ve druhé části se budeme zabývat analýzou současného nastavení marketingového mixu ve společnosti DITON s.r.o. a jeho aplikaci na nově zařazený výrobek do sortimentu. Závěrečná část bude věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku, za účelem zvýšení prodejního množství nového výrobku.
Návrh marketingového mixu nově vznikající podnikatelské činnosti
Husáková, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového mixu nově vznikajícího podniku, který plánuje vstoupit na trh. Nejprve je definován hlavní cíl, dílčí cíle na jeho splnění a také popsána metodika zpracování. Na základě popsaných teoretických poznatků v první části práce jsou tyto poznatky aplikovány v části druhé na konkrétní podnik, který je zde představen. Poslední třetí část je věnována návrhům na řešení, které se odvíjí ze získaných výsledků z praktické části.
Návrh na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti
Cahlík, Petr ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání současných marketingových strategií používaných společností Svoboda Sklenářství s.r.o. Teoretická část se zabývá základními marketingovými principy a marketingovým mixem, které jsou následně v analytické části uvedeny do praxe analýzou vybrané společnosti. Praktická část navíc nabízí návrhy na vylepšení stávajícího marketingového mixu a optimalizaci propagačních aktivit s cílem posílit postavení na trhu a přilákat čerstvou klientelu.
Objekt interakce
Kallus, Martin ; Písaříková, Jana (oponent) ; Korbička, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma Objekt interakce se zabývá tělem a jeho obýváním prostoru. Opírá se o můj průzkum manuální hry a vztahů k lidskému tělu. Pro jejich ohledávání využívá metody, postupy a prostředky výtvarné prostorové tvorby. Jedním z výsledků tohoto bádání bude interaktivní kovový objekt, sestávající z několika modulárních jednotek, které bude možné přeskupovat a přetvářet tak prostor vymezený ocelovými moduly.
Marketingový mix vybraného podniku
KLEPLOVÁ, Martina
Práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření marketingového prostředí Restaurace Solnice v Českých Budějovicích. Následně je provedena SWOT analýza pro zjištění postavení na trhu. Cílem práce je na základě výsledku dotazníku a SWOT analýzy navrhnout možnosti ke zlepšení marketingového mixu.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Foltýn, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti Decathlon, v České republice zapsané v obchodním rejstříku pod názvem DECASPORT s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První, teoretická část, vysvětluje pojmy z oblasti marketingu a marketingového prostředí. Analytická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti a poté jsou provedeny jednotlivé analýzy. Poslední část se zabývá jednotlivými návrhy na zdokonalení marketingového mixu.
Marketingové aktivity Dalešického cukrářství
Vidlák, Vojtěch ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Dalešické cukrářství. Teoretická část rozebírá základní pojmy marketingu, marketingový mix a jeho nástroje a rozdíly v marketingovém mixu u společnosti podnikající ve službách. Analytická část je tvořena seznámením se společností, analýzou marketingového prostředí a marketingového mixu. Východiskem jsou pak návrhy ke zlepšení marketingového mixu.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 269 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.