Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bez názvu
Kytková, Alexandra ; Cenek, Filip (oponent) ; Ptáček, Jiří (vedoucí práce)
V termíne 23.-25.5. 2013 sa uskutoční medzinárodná konferencie na Národnej univerzite Tarasa Shevčenka v Kyjeve. Moja bakalárska práca pozostáva z cesty na túto konferenciu za účelom získania materiálu pre výsledne video dokumentárneho charakteru.
Strach
Pechánková, Petra ; Svobodová, Marta (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Lešení s video-projekcí na zem galerie působí jako výzva k pohledu z toho správného úhlu, tedy z vrchního patra lešení. V instalaci jde v první řadě o kontakt diváka se situací, kterou člověk postižený akrofobií považuje za nesnesitelnou a v níž by se pravděpodobně u takového člověka dostavily závratě.
Literatúra v pohyblivom obraze. Prípadová štúdia vybraných filmov Martina Ježka
Hrončeková, Ivana ; Csefalvay,, Andreas (oponent) ; Mazanec, Martin (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Dizertačná práca pojednáva o vybraných dielach experimentálneho filmára Martina Ježka, ktoré konceptuálnym spôsobom interpretujú literárne diela z oblasti experimentálnej literatúry 60. rokov, prípadne literárne texty, ktoré jej predchádzali. Na tejto vzorke pozorujem predovšetkým tesnosť vzťahu literárneho textu a filmu, ktorú popisujem v analytických explikáciách jednotlivých diel a ktorá reprezentuje tri typy aplikácie textu do iného média, a to v rovine štruktúry (scenár a partitúra), performativity (aktu čítania v procese natáčania) a v rovine zvuku. Táto tesnosť, spôsob interpretácie textu súčasne definovala kategorizáciu vybranej vzorky. Táto kapitola súčasne predkladá katalógové listy jednotlivých filmov. Osobitou kategóriou je analýza aspektu performativity, ktorá je prítomná na troch úrovniach: v akte filmovej projekcie, v priebehu filmovania aj v priebehu postprodukcie. Ďalšou rovinou práce je nahliadnutie filmografie Martina Ježka z perspektívy galerijnej praxe a súčasného umenia. V práci analyzujem aj konceptuálne postupy a kontexty, ktoré vznik filmov sprevádzajú. Zameranie výskumu organicky vychádza z praktickej časti dizertačnej práce, ktorá má formu autorského videa, výstavy a projekčných cyklov.
Video syntezátor
Richtr, Pavel ; Cenek, Filip (oponent) ; Krekovič, Slavomír (vedoucí práce)
Generování video signálu na ATtiny85, autorský software pro videoherní konzoli ATARI2600 na téma problematiky UAV útoků a jejich mediálního obrazu - reinterpretace pomocí "low res" generovaného videa.
Untitled toy
Ambrůz, Kryštof ; Artamonov, Vasil (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Instalace zasvěcena přírodě, materiálu a technologii. Užitím postinternetové estetiky, chci ukázat formu která není v našem uměleckém prostředí uplně běžná. Vytvořením pomyslené laboratoře, neboli místa pro práci s jasně stanoveným rozvžením v prostoru, chci vyvolat v divákovi pocit který přichází, když se nacházíme u památníku. Hlavním bodem je tedy stůl na kterém vznikly všechny práce, na kterých jsem poslední rok pracoval.
FaVU
Fickerová, Hana ; Cenek, Filip (oponent) ; Smetana, Matěj (vedoucí práce)
Práce reflektující studium na umělecké škole.
Metody kontingence / Hladové oči a Psí duše / Zkus si zavázat tkaničku během chůze
Svoboda, Jonáš ; Lungová, Barbora (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Kamera, tak jako bytost, putuje prostorem, účastna akce. Cítíme pnutí, každý časový okamžik. Ve všem. Tanec částic, svrab v neskutečném tempu. Prostorové vlastnosti haptického světa jsou dány kompozicí partitury pro tanec částic. Volná notace pro sysifovsky věčné duše hráčů. Hrající společnou skladbu našeho času a prostoru. Vlnění. Prostor mezi částicemi – prázdnota. Tvar daný strukturou tance částic. Tak jak se to jen dá utančit. Radiace, Fůze. To je eroze partitury, rozklad systému. Mrchožrouti a uklízeči. Hledači pokladů. Je prostor mezi tvary prázdný? Otroctví není dáno zbídačením člověka, ale jeho proměnou v nástroj. Zbídačení média filmu je proměnou aparátu z nástroje na člověka. Z aparátu – přepisujícího prostředí trojrozměrných tvarů na plochu, na aparát – emulaci schémat lidského prožitku. Od počitku k falešnému prožitku.
Hollywood
Šprincl, Petr ; Havlík, Vladimír (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Hollywood je experimentální 8mm film, který ilustruje deníkový text mého dědy. Film je pomyslně rozdělen do dvou částí - "krajiny vzpomínek" a "krajiny obav a smrti". Děda zde vzpomíná na své dětství v Dolních Loučkách, které je ale spojeno se smrtí jeho dědy, kamarádů, které tam v dětství měl a v neposlední řadě také místem, kde chce stanou na poslední odpočinek. V druhé části se prolíná jeho postava s "krajinou obav", která je natočena v okolí Litvínova, bezútěšná krajina ilustruje jeho obavy z domova důchodců a postupné ztráty vůle k životu. Sám tuto krajinu ilustrativně prochází a snaží se najít své spasení.
Videoklip
Kocourek, Petr ; Cenek, Filip (oponent) ; Rónai, Peter (vedoucí práce)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.