Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 160 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulace prototypu rýhovacího zařízení
Polák, Václav ; Sommer, Matěj (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo provedení simulace a pevnostního výpočtu prototypu přídavného rýhovacího zařízení. Nejprve byl proveden rozbor prototypu a byly zjištěny silové a momentové účinky. K vytvoření simulace byl použit program MSC Adams View, Dále byla provedena pevnostní analýza v programu MSC Apex Jaguar. Na základě provedených výpočtů byla provedena změna konstrukce prototypu. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Návrh a optimalizace ojnice motoru závodního automobilu
Ulman, Jaroslav ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací ojnice motoru závodního automobilu. Na začátku celé práce je vytvořen 3D-model ojnice, ze kterého se pak v průběhu celé práce vychází. Potom je provedena analýza napjatosti stávajícího modelu a na základě získaných výsledků jsou provedeny konstrukční změny v řešení ojnice. Nově upravená ojnice je opět zanalyzována s užitím MKP a nově získané výsledky jsou porovnány s výsledky původního modelu ojnice. Závěr práce se zabývá citlivostní analýzou vybraných parametrů ojnice a jejich míru vlivu změny na výslednou pevnost ojnice.Potom je provedeno zhodnocení všech výsledků.
Kyvadlo čelisťového drtiče 900 x 500
Hladík, František ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem kyvadla jednovzpěrného čelisťového drtiče s označením DCJ 900x500. V první kapitole jsou popsány teorie a způsoby rozpojování materiálu. Druhá kapitola pojednává o drtících strojích, zvláště čelisťových drtičích a jejich částí. Třetí kapitola se věnuje výpočtu a návrhu důležitých částí stroje. V další část se skládá z výpočtu drtící síly, návrhu kyvadla a technologii jeho výroby. V poslední části je provedena pevnostní analýzy pomocí MKP pro vybranou variantu výroby kyvadla. Práce obsahuje výkresovou dokumentaci drtiče a kyvadla.
HPV pro městský provoz a seniory
Řehánek, Matěj ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh vozidla poháněného lidskou silou a následnou pevnostní analýzu navrhnutého rámu. Vozidlo je určeno do městského provozu s ohledem na tělesně postižené osoby a seniory. S ohledem na prostředí, kde bude vozidlo jezdit, je v práci také obsaženo porovnání jednotlivých kategorií bicyklů.
Konstrukční návrh přemístitelného zvedáku pro osobní automobily
Češpiva, Zdeněk ; Láštic, Daniel (oponent) ; Otipka, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem přemístitelného zvedáku pro osobní automobily. Automobilních zvedáků máme v dnešní době nepřeberné množství, a tak se rešeršní část zaměřila na jejich základní rozdělení. Mezi hlavní cíle práce patří vlastní návrh přemístitelného zvedáku, který je následně podroben pevnostním výpočtům. Po těchto výpočtech je možné konstatovat, že navržený zvedák vyhovuje z hlediska bezpečnosti. K výstupům této práce patří i výkresová dokumentace sestavy a zvolených součástí zvedáku.
Hnací ústrojí tříválcového zážehového hvězdicového motoru
Košař, Miroslav ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh hnacího ústrojí hvězdicového zážehového motoru ve dvou variantách konstrukčního uspořádání, pevnostní analýza vybraných dílů pomocí MKP, případná optimalizace vybraných dílů a stanovení bezpečnosti na jejich nejvíce namáhaných místech.
Návrh ochranného rámu kabiny ROPS
Zimek, Rostislav ; Machálek, Jakub (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem ochranného rámu chránícího posádku při převrácení (ROPS). Vytvoření výpočtového modelu, za účelem provedení napjatostně deformační analýzy rámu za podmínek homologační zkoušky. Provedení modální analýzy se zahrnutím hmoty přídavného zařízení. Návrh ochranného rámu je koncipován tak, aby mohl být podroben destrukční zkoušce podle normy ČSN EN ISO 3471. Pevnostní i modální analýza byla provedena pomocí metody konečných prvků (MKP). Diplomová práce probíhala ve spolupráci se společností Tatra Truck a.s.
Pevnostní analýza a optimalizace kabiny dvoucestného rypadla MH Plus S
Zavadil, Milan ; Janich, Miroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá pevnostní analýzou a optimalizací kabiny dvoucestného rypadla MH Plus S s celkovou hmotností stroje 19375 kg. Pevnostní analýza byla provedena pomocí metody konečných prvků (MKP). Dále byl proveden konstrukční návrh ochranného rámu a pevnostní kontrola kabiny a ochranného rámu chránící posádku při převrácení stroje (ROPS) podle normy ČSN EN ISO 3471. Součástí práce je výkresová dokumentace navrženého rámu. Diplomová práce probíhala ve spolupráci s firmou Agrotec a.s.
Numerical analysis of bio-mimetic concept for active flow control on wing surface
Čermák, Jakub ; Navrátil, Jan (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
In this paper optimization on airfoil equipped with upper-side elastic flap is carried out. The optimization process is done by using of URANS CFD method. In first chapters the history of development of wing with movable flaps is briefly described. The paper continues with description and motivation on choice of computational method. Geometry and mesh generation is briefly explained. Verification and validation of computational method is also presented. The actual case study is focused on airfoil LS(1)-0417mod equipped with 20%, 30% and 40% long rigid flap on various angles of attack. The aerodynamic performance of each case is discussed together with the flow-field analysis. The non-linear structural analysis using FEM software is carried out in order to evaluate elastic flap bending stiffness and deformed shape to fulfil self-adaptive requirements.
Konstrukční návrh uložení měřící aparatury IMC ve vozidle
Černý, Martin ; Jeník, Radomír (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Pří měření dynamického zatížení a vibrací určitých částí karosérie nebo dílů ostatního příslušenství automobilů je prováděno za pomocí akcelerometrů a měřících aparatur IMC. Ty je potřeba upnout do přípravku, který musí být jednoduše instalován do interiéru vozu tak, aby nebylo potřeba demontovat žádnou část interiéru a aby nedošlo k poškození žádné části interiéru. Přípravek taktéž musí odolávat značnému dynamickému zatížení, které vzniká při zkouškách ve zostřeném provozu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 160 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.