Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modul online testování v informačním systému
Sláma, Pavel ; Skokanová, Jana (oponent) ; Lampa, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se snaží zorientovat v širokém prostoru poměrně nové problematiky e-learningu. E-learning přišel s rychlým rozvojem internetu, jako zpohodlnění, zrychlení vzdělávání a zároveň snížení jeho závislosti na lidských zdrojích. Problematika online testování má před sebou ještě velký kus nutného vývoje, ale základem je ujasnit si pravidla hry a snažit se o jejich sjednocení. První metou k vytvoření plnohodnotného systému schopného nahradit metody stávajícího vzdělávání je zmapovaní problematiky testování obecně, analýza požadavků a vytvoření formátu pro přenos dat, což je zapotřebí kvůli vzájemné komunikaci. Na těchto základech je možné navrhnout databázi a potažmo celý systém.
Filosofická povaha tázání
Mejšner, Štěpán ; Fajfr, Marek (vedoucí práce) ; Blažková, Miloslava (oponent)
Tato diplomová práce si vytyčila za cíl zkoumat filosofickou povahu tázání. Mým úkolem bylo představit průřez filosofických myšlení a jejich povahy tázání vyseparovat a představit jejich strukturu. Tyto struktury porovnat s ostatními zkoumanými filosofy a najít jejich podobnosti či naopak naprosté opaky. Problém, kterým se někteří filosofové zaobírají a někteří jej úplně vypustí, je samotný jazyk. Jazyk je i částečnou odpovědí na povahu tázání jako takového.
Chování fotbalového trenéra mládeže
Maurer, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Chování fotbalového trenéra mládeže. Cíle: Cílem práce je představit didaktickou činnost trenéra mládeže, metody vedení tréninkového procesu, které pohlížejí na svěřence jinak než na cvičný materiál, definovat tyto formy chování trenéra - zpětná informace, korekce, instrukce, otázka a ukázat na příkladech jejich efektivní i neefektivní využití. Metody: V této práci provádím metodu narativního přehledu a modifikovanou analýzu didaktické interakce. Výsledky: Koučování na rozdíl od příkazového stylu odbourává vnitřní bariéry a rozvíjí samostatnost a odpovědnost, zvyšuje sebedůvěru a vytváří vyšší úroveň dovedností. Trenér si musí uvědomovat funkce a efektivitu obsahu a načasování jednotlivých forem svého chování, aby byl tréninkový proces co nejúčinnější. Klíčová slova: zpětná informace, korekce, instrukce, otázka, koučování.
Podoba a funkce otázky v marketingové komunikaci
Haiklová, Kristýna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá "otázkou otázky" v marketingové komunikaci. Je věnována různým formám otázek a následně pojednává i o jejich funkcích. Na začátku jsou popsány základní pojmy a principy pragmatiky. Dále je v práci vysvětleno, jak v češtině fungují otázky a jaké jsou jejich druhy. Krátká část je věnována i charakterizování pojmu marketingová komunikace. Při zkoumání marketingové komunikace je uvedeno jednak vysvětlení tohoto typu komunikátu a dále také to, jakým způsobem dochází k jeho produkci a jaké při tom fungují zákonitosti. Jednotlivé typy marketingové komunikace vyložené v práci jsou: outdoorová reklama, online reklama a následně rozhlasové a audiovizuální spoty. V praktické části jsou nejprve roztříděny otázky dle podoby, následně jsou rozebírány jejich funkce. Cílem práce je postihnout určité zákonitosti, které v užití otázek v reklamních sděleních lze najít a výstižně popsat, jaký je rozdíl v užití otázek mezi jednotlivými typy reklamních sdělení a také mezi jednotlivými propagovanými odvětvími.
Sportovní interview a jeho specifika - se zaměřením na praxi v českých audiovizuálních médiích
Lichnovský, Tomáš ; Záruba, Robert (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Interview je jednou ze základních metod novináře, což platí i pro oblast žurnalistiky sportovní. Prostřednictvím rozhovorů se sportovci získává redaktor informace, které následně sdílí se čtenáři, posluchači nebo diváky. Standardním žánrem inter- view se pak pořízený materiál stává tehdy, pokud se jej autor rozhodne zveřejnit v původní dialogické formě. Jak by měl v tomto ohledu vypadat ideální sportovní rozhovor? Jaké schopnosti by měl mít dobrý sportovní novinář? A jak se sportovce zeptat, aby neodpověděl "tak určitě"? Jakýkoliv výklad k tomuto tématu dosud v české akademické sféře neexistoval. Diplomová práce Sportovní interview a jeho specifika se na předešlé otázky snaží jako první nalézt fundované odpovědi. Prostřednictvím čtyř výkladových kapitol uvádí čtenáře do problematiky mediál- ních dialogů s osobami ze sportovního prostředí, přičemž důraz klade na oblast čes- kých audiovizuálních médií, kde sportovní interview nabývá nejvíce podob. Kromě rešerše příbuzné literatury a autorovy praxe sportovního redaktora je práce zalo- žena na rozhovorech s předními českými sportovními žurnalisty. Jejich postřehy a rady jsou nezbytnou součástí sepsané teorie. A co si myslí o sportovních redakto- rech a komunikaci s nimi samotní respondenti? Součástí textu jsou rovněž glosy čtyř českých sportovců...
Chování fotbalového trenéra mládeže
Maurer, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Chování fotbalového trenéra mládeže. Cíle: Cílem práce je představit didaktickou činnost trenéra mládeže, metody vedení tréninkového procesu, které pohlížejí na svěřence jinak než na cvičný materiál, definovat tyto formy chování trenéra - zpětná informace, korekce, instrukce, otázka a ukázat na příkladech jejich efektivní i neefektivní využití. Metody: V této práci provádím metodu narativního přehledu a modifikovanou analýzu didaktické interakce. Výsledky: Koučování na rozdíl od příkazového stylu odbourává vnitřní bariéry a rozvíjí samostatnost a odpovědnost, zvyšuje sebedůvěru a vytváří vyšší úroveň dovedností. Trenér si musí uvědomovat funkce a efektivitu obsahu a načasování jednotlivých forem svého chování, aby byl tréninkový proces co nejúčinnější. Klíčová slova: zpětná informace, korekce, instrukce, otázka, koučování.
Tázací výrazy v českém znakovém jazyce
Pospíšilová, Marie ; Macurová, Alena (vedoucí práce) ; Nováková, Radka (oponent)
Tato bakalářská práce se soustředí na užívání tázacích výrazů v českém znakovém jazyce. Podává přehled tázacích výrazů, které byly vyexcerpovány ze slovníků českého znakového jazyka a z natočeného videomateriálu pořízeného v rámci provedeného výzkumu zaměřeného právě na užívání či neužívání vyexcerpovaných výrazů ze slovníků. Práce se zmiňuje také o tvoření tázacích vět v českém jazyce a některých cizích znakových jazycích. Součástí práce je DVD se zachycenými příklady tázacích vět v českém znakovém jazyce, které uvedli neslyšící respondenti, uživatelé českého znakového jazyka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.