Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design dialyzátoru
Zdvihalová, Markéta ; Tvarůžek, Martin (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh dialyzátoru. Práce by měla ukázat vlastní tvůrčí myšlení a kreativitu autora práce. Ačkoliv musí návrh splňovat obecné technické, konstrukční a ergonomické předpoklady, přesto by měl být design tvořen s ohledem na moderní technologie. Cílem je tedy také posunout design z čistě technické oblasti do oblasti estetiky a praktičnosti.
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.
Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
Testing of hydrogen sensor based on organic materials
Petrová, Lenka ; Hubálek, Jaromír (oponent) ; Boušek, Jaroslav (vedoucí práce)
This thesis is focused on topic of safety hydrogen sensors. Theory of hydrogen sensors and main sensor principles are discussed. Methodology for testing of organic hydrogen sensors developed and fabricated at the Faculty of Chemistry of Brno University of Technology is outlined. A set of tests is done for the most promising organic material. Also, temperature regulator for ceramic sensor platform is designed.
Volnočasové centrum sportovních aktivit Brno - Komárov
Mikulášek, Petr ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
VOLNOČASOVÉ CENTRUM SPORTOVNÍCH AKTIVIT Brno-Komárov Volnočasové centrum je umístěno ve středu MČ Brno-Komárov, kde ke své funkci má naprosto ideální polohu. Nachází se na předělu “starého Komárova” (řadová domy s vnitrobloky) a “nového” Komárova (panelové sídliště). Svým umístěním nabízí velmi snadnou, krátkou a bezpečnou docházkovou vzdálenost a tudíž je k dispozici všem. Zároveň opticky uzavírá předprostor kostela sv. Jiljí, čímž vytváří malé reprezentativní náměstí v centru MČ, které zde chybí. Myšlenkou konceptu je - reakce na panelové sídliště v podobě vysokých betonových kvádrů, v podobě organických valounů, které i pro oči z nejvyšších balkonů a oken nabízí příjemné výhledy na elegantní organické tvary navozující přírodní prostředí v “betonovém městě”. - vytvoření zajímavého prostoru, který není možné vizuálně pojmout z jednoho místa, ale láká návštěvníka k průzkumu, kde se při každém pohybu otevírají nové pohledy a průhledy - vytvoření skrytého, avšak snadno dostupného místa, který nabízí klidné prostředí v centru především dopravně vytížené městké části. Komplex je tvořen několika valouny větších či menších rozměrů, jež v sobě skrývájí vždy specifickou funkci. Všechny jsou pak propojeny přízemním kvádrem, v němž jsou umístěny prostory technického a hygienického zázemí valounů, a několik místností vyhrazených pro vedení centra. Vzhledem k jejich umístění uprostřed hranolu, jsou prosvětlovány menším atriem. Centrum je zaměřeno především na sportovní aktivity, které se v dnešní době těší velké oblibě avšak zároveň je poměrně malá nabídka.Jedná se o horolezectví, které v lidech vzbuzuje touhu po přírodě, a v opozici parkour, který rozvíjí ducha i tělo v městském prostředí. Na své si ale přijdou i zastánci tradičních sportů. Centrum nabízí samozřejmě nemalý prostor k aktivitám klidnějšího charakteru jako je posezení s kamarády, hraní deskových her, kulečník, stolní fotbal, či jiné činnosti, podporované nabídkou menšího občersvení na baru. Dále jsou v centru vyhrazeny prostory buď ke studiu, kreativnímu tvoření, práci na počítači v podobě menších učeben, ale také větší přednáškový sál, který je k dispozici pro konání kulturních akcí, či zajímavých přednášek. Nakonec je zde kavárna nabízející drobné občersvení a prostor pro odpočinek s výhledy na místní kostel s venkovním posezením na náměstí, či výhledy na opačnou stranu ke sportovním aktivitám. Možnost zpříjemnění rodičovských chvil při čekání na konec dětských hrátek. Centrum je samozřejmě přístupné a otevřené možnostem konání větších či menších akcí kulturního a společenského života (koncerty, plesy, přednášky, setkání...) Vzhledem k charakteru stavby je dbáno na příjemné prostředí pro děti jak venku , tak i uvnitř, a tudíž je centrum navrženo jako dřevostavba v pasivním standartu, která využívá i prostředky pro trvale udržitelný rozvoj. Elegantní konstrukce valounů z lepených dřevěných vazníků je v interiéru jasně viditelná a zároveň s příjemným vnitřním klimatem nabízí velice příjemné, přírodní a zdravé prostředí pro děti, čímž se je také pokouší vylákat z nitra panelových domů a od počítačových obrazovek ke zdravějším aktivitám, ke společenskému životu.
Právní aspekty ekologického zemědělství
Herrmann, Kryštof ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce) ; Černý, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou ekologického zemědělství v prostředí České republiky. Do větších podrobností je zde nastíněna situace aktuální k roku 2016. V rámci kapitol jsou rozebírány hlavní právní předpisy, věnující se problematice ekologického zemědělství. Vzhledem k aplikační přednosti evropské legislativy a jejímu přímému vlivu na legislativní rámec ČR, jsou však zde analyzovány i právní předpisy Evropské unie. Na konci práce jsou pak v krátkosti nastíněné mezery a nedostatky aktuální právní úpravy ekologického zemědělství a navrhnuté možnosti budoucího řešení. Práce tak může sloužit jako úvod do problematiky legislativy ekologického zemědělství pro osoby, které by se tímto tématem v budoucnosti rády zabývaly.
Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy
Fuková, Pavla ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Šalamoun, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na segment biopotravin. Cílem je zmapovat situaci na českém trhu a následně identifikovat způsoby uplatnění bioproduktů, stanovit specifika marketingu biopotravin a porovnat situaci na našem trhu s Evropskou unií. Další částí je zaměření se na firmu Biodynamické víno.cz zabývající se prodejem vín v biodynamické kvalitě, charakterizovat tuto firmu a stanovit její pozici na trhu. Na základě provedených analýz a marketingového výzkumu pak navrhneme doporučení a vhodnou marketingovou strategii.
Zajímavé a efektní pokusy z organické chemie
Hrubý, Martin
Pokusy jsou nepostradatelnou součástí kvalitní výuky chemie, protože osvětlují některé zákonitosti přírody v praxi a zejména vizuálně atraktivní pokusy navíc činí studium chemie přitažlivějším. Je rozebráno několik příkladů takových pokusů.
Adaptace marketingové strategie firmy Jacoby pro český trh
Tůma, Lubor ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Český trh s biopotravinami se i přes negativní dopady světové finanční krize nachází v konjunktuře. I přes jejich vyšší cenu spotřeba biopotravin v posledním desetiletí v České republice rapidně vzrostla a jejich nabídka se také značně rozšířila. V současnosti lze pod označením "bio" koupit téměř jakýkoli potravinový výrobek. Roste obecné povědomí o biopotravinách a zájem zákazníka vědět, odkud potraviny pocházejí a jakým způsobem byly vyrobeny. Biopotraviny tak již nejsou jen záležitostí úzké skupiny "zelených ekologů", postupně se staly součástí středního proudu. Cílem této diplomové práce je adaptace marketingové strategie firmy Jacoby na českém trhu. Firma Jacoby má za sebou dlouholetou historii výroby a prodeje bio ovocných šťáv v Německu a ve Francii. Adaptace bude vycházet z několika faktorů -- jednak z teoretických zásad mezinárodního marketingu, na které bude navazovat praktická část práce zaměřená na průzkum českého trhu a českých zákazníků. Práce by měla posloužit firmě Jacoby, která se rozhodla pro vstup na český trh, aby zvolila účinnou marketingovou strategii s ohledem na specifika českého trhu s biopotravinami. Do jaké míry působí biotrendy na českého konzumenta, bude předmětem výzkumné části diplomové práce. Výzkum bude zaměřen na nákupní chování českých zákazníků a konkurenční biopotraviny s důrazem na bionápoje v hlavních obchodních řetězcích, které budou předmětem terénního výzkumu.
Segmentace trhu
Sobíšek, Lukáš ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Cílem mé diplomové práce je ověřit využitelnost různých statistických metod v segmentační analýze marketingových dat na vlastní studii. Vybral jsem si trh s BIO potravinami. V teoretické části nejprve definuji segmentaci z marketingového hlediska. Dále následuje statistický pohled na toto téma. Teorii implementuji ve vlastní marketingové studii v praktické části. Na závěr jsou uvedena konkrétní doporučení pro marketéry, výrobce a distributory z oblasti bio potravin, která by mohla vést ke zvýšení jejich tržeb a zajištění většího podílu na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.