Název: Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Překlad názvu: Marketing Premises of Organic Production Development in Czech Republic
Autoři: Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bio; cena; distribuce; ekologický; nabídka; poptávka; produkt; spotřebitel; trh; vývoj; výzkum; Zemědělství; životní prostředí; Agriculture; consumer; demand; development; distribution; ecologic; environment; market; organic; price; product; research; supply

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7963

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222745


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet