Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role důvěry při online nakupování
KRÁLOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním důležitostí důvěry při online nakupování v České republice. Cílem je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a navrhnout opatření, které mají potenciál zvýšit důvěru nakupujících. Formou dotazníkového šetření se zjišťuje, zda důvěryhodnost zákazníků ovlivňuje jejich nákup. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Práce se týká především elektronického podnikání, obchodování, faktorů ovlivňující nákupní chování, a především důvěry v tomto prostředí. Praktická část obsahuje zpracování dat dotazníkového šetření. Dotazník je vytvořen tak, aby byl vhodný pro všechny věkové skupiny a je mířený pro spotřebitelé, kteří nakupují prostřednictvím e-shopů. Dotazník bude rozeslán respondentům prostřednictvím internetu a cílem je získat co nejvíce informací, jak je důvěra je při nákupu důležitá. Zda je pro ně důležitý vzhled stránky, recenze ostatních a další faktory. Záměrem je získat co nejvíce zkušeností a názorů respondentů v různých věkových kategoriích. Výsledkem práce je návrh na doporučení konkrétnímu e-shopu, která vedou ke zvýšení důvěry u spotřebitelů.
Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků
Pařízková, Lucie
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit sestavení své nabídky a případně i ostatních oblastí prodeje. Pomocí shlukové analýzy je provedena segmentace zákaznic a u každého segmentu jsou uvedena konkrétní doporučení.
Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19
Gerža, Karel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19 Cíle: Cílem diplomové práce je identifikovat současné preference aktivně sportujících studentů, vybraných fakult Univerzity Karlovy, v rámci online nakupování. Účastníci výzkumu budou hodnotit jednotlivé faktory, které ovlivňují jejich postoj k nakupování na internetu a vliv pandemie onemocnění covidu-19 na jejich nákupní chování. Na základě těchto dat budou posléze navrhnuta opatření a doporučení, která by měla obchodníkům pomoci porozumět současným očekáváním a nárokům zákazníků a vylepšit tak uživatelský komfort při nakupování online. Metody: K získání výsledných dat byla využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. V rámci této práce byla také využita obsahová analýza, při rozboru studií, odborných článků a průzkumů, zaměřujících se na danou problematiku. Výsledná data byla zpracována za využití základních deskriptivně statistických úkonů, jakými jsou absolutní četnost, relativní četnost a střední hodnota. Výsledky: Z výsledků studie vyplývá, že došlo k nárůstu ve využívání online nakupování u sledovaného vzorku osob. Z hlediska dopadů na nákupní chování, v souvislosti s pandemií covidu-19, respondenti nejčastěji uváděli, že začali více využívat...
The effect of weather on purchases on online fashion e-shop in the Czech Republic
Borýsková, Nikola ; Chytilová, Julie (vedoucí práce) ; Kučera, Tomáš (oponent)
Tato bakalá ská práce se zam uje na vliv po así na hodnotu online prodej módního zboûí v eské republice. Toto téma bylo doposud zkoumáno pouze z ídka, p estoûe vliv po así byl prokázán nap íklad na rozd lení asu jed- notlivce, náladu i spot ební chování v o ine prost edí. Metoda oby ejn˝ch nejmenöích tverc byla pouûita k odhadu vlivu n kolika prom nn˝ch po así (po et hodin slune ního svitu, sráûky, teplota, tlak vzduchu a rychlost v tru) na trûby eského e-shopu s módou s pouûitím asov˝ch ad za p t let. Vöechny prom nné zahrnuté v naöí anal˝ze se ukázaly jako statisticky v˝znamné. Klí ová slova online nakupování, trûby elektronického obchodu, vliv po así, metoda nejmenöích tverc Název práce Vliv po así na online nákupy na módním e-shopu v eské republice
Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus Cíle: Cílem diplomové práce je zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Na základě získaných poznatků poté navrhnout úpravy k zefektivnění již zavedených činností v oblasti marketingové komunikace a zároveň představit nová opatření a možnosti, které by měly přispět k využití potenciálu a dalšímu rozvoji sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Metody: Pro analýzu marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně polostrukturované interview s majitelem obchodu, obchodní manažerkou a správcem e-shopu. Dále byly analyzovány vybrané interní dokumenty a statistiky (Heureka, SEO test, Facebook, obchodní výsledky). Zvolené metody byly doplněny osobním zúčastněném pozorováním, neboť je autor od září 2016 v pravidelné přímé konfrontaci s aktuálním děním. Metody poskytly autorovi dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové komunikace kamenné prodejny a e-shopu odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují s kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit nedostatky a nalézt možné směry pro zlepšení oblasti marketingové komunikace kamenného obchodu a...
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
NOVÁK, Jaroslav
Tématem bakalářské práce jsou muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Cílem bakalářské práce je zhodnotit chování nakupujících a jejich postoj k online nakupování. Teoretická část se zaměřuje na oblast chování spotřebitelů, nákupního chování, elektronických obchodů a internetového prodeje, které jsou zde charakterizovány. Praktická část obsahuje shromáždění dat pomocí dotazníku v elektronické podobě. Dotazníky byly zaslány respondentům mladšího věku (15 - 44) a staršího věku (nad 45 let). Výsledky analýzy mohou být použity pro marketingovou strategii nebo pro potenciální prodejce, kteří se zabývají prodejem potravin na internetu.
Nákup potravin přes internet
BÍROVÁ, Nikola
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin na internetu spolu s charakter poptávky v této oblasti v Jihočeském kraji. Teoretická část vysvětluje chování spotřebitele, je zde popsán proces nakupování, část je věnována také obchodu celkově a poté obchodu internetovému. Obsaženy jsou zde rovněž podmínky prodeje potravin na internetu a teoretické informace ohledně marketingového výzkumu. Ten je poté převeden i do praxe. Praktická část zahrnuje tvorbu dotazníku a jeho následné vyhodnocení. Samotný výzkum je praktikován u 196 respondentů. Výsledky výzkumu jsou využity v závěrečném hodnocení, které ukazuje postoj spotřebitelů k nabídce potravin na internetu a charakter poptávky v této oblasti.
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Votočková, Pavlína ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trendy ve fashion marketingu a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k fashion marketingu a jeho aktuálním trendům: Fast Fashion, online nakupování, co-brandingu a vlivu sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou spotřebitelského chování, specifikací současné situace na módním trhu, lokalizací výroby a dodavatelským procesem v módním průmyslu. V rámci této části práce jsou představeny vybrané trendy ve fashion marketingu: Fast Fashion, online nakupování, co-branding a sociální sítě. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je interpretován hlavní cíl práce.
Vývoj a Customizace online nakupování: případová studie SizeID v letech 2013-2016
Rosová, Kateřina ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
(abstrakt) Práce se zaměřuje na vývoj a customizaci online nakupování. V teoretické části představuje klíčové pojmy ze zkoumané oblasti, jako jsou internet a elektronické obchodování a trendy v online nakupování. Dále vysvětluje pojem služba, jeho charakteristické vlastnosti a způsob, jak lze službu klasifikovat a na základě jejího charakteru propagovat. V další části autorka objasňuje pojem customizace. Poslední část teoretického celku je věnována start-upům, tedy možným definicím a komunikaci těchto specifických businessů. V praktické části je nejprve popsána metoda práce, následuje případová studie, jejíž součástí je vyhodnocení kvantitativního průzkumu, které odpovídá na výzkumnou otázku. Závěr tvoří analýza získaných dat, na základě níž jsou vznesena doporučení pro firmu zkoumanou v případové studii, spolu s určením pravděpodobného dalšího směřování zkoumaného fenoménu.
Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix kamenné prodejny a e Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost kamenné Sporticus. Dále autor na jednotlivých nástrojích marketingového mixu navrhne možné směry a opatření pro další rozvoj sportovního o této práci byla využita pro získání dostatečného množství potřebných dat navržení konkrétních opatření kvantitativní metoda elektronického dotazníkového šetření pro zákazníky kamenné prodejny a e Dále byly použity kvalitativní metody polostrukturovaného interview s obchodu, nestrukturovaného zúčastněného pozorování a situační analýzy SWOT. Zvolené metody poskytly autorovi získat dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové koncepce kamenné prodejny a e zákazníků odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit vzájemné souvislosti výsledků dotazníkového šetření a nalézt možné směry pro zlepšení činnosti kamenného shopu Sporticus. Konkrétní návrhy uvedené v této práci byly průběhu její tvorby poskytnuty majiteli a konzultovány s personálem sportovního obchodu. Většina návrhů byla již zavedena a z průběžných interních výsledků a statistik lze konstatovat, že zvolené návrhy výrazně přispěly k činnosti kamenné...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.