Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Votočková, Pavlína ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trendy ve fashion marketingu a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k fashion marketingu a jeho aktuálním trendům: Fast Fashion, online nakupování, co-brandingu a vlivu sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou spotřebitelského chování, specifikací současné situace na módním trhu, lokalizací výroby a dodavatelským procesem v módním průmyslu. V rámci této části práce jsou představeny vybrané trendy ve fashion marketingu: Fast Fashion, online nakupování, co-branding a sociální sítě. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je interpretován hlavní cíl práce.
Marketingová strategie Ski areálu Rokytnice nad Jizerou
Votočková, Pavlína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávající marketingové strategie Skiareálu Rokytnice nad Jizerou. Na základě výsledků dosažených analýzou makroekonomických oblastí identifikuji hrozby, které na podnik působí z vnějšího prostředí. Zhodnocení mikroekonomického prostředí vychází z analýz konkurence a návštěvnosti. V dalších kapitolách se zabývám marketingovým mixem a SWOT analýzou podniku. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny mé návrhy a doporučení, které by mělo středisko v budoucnu implementovat za účelem zvýšení návštěvnosti a atraktivnosti střediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.