Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků
Pařízková, Lucie
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit sestavení své nabídky a případně i ostatních oblastí prodeje. Pomocí shlukové analýzy je provedena segmentace zákaznic a u každého segmentu jsou uvedena konkrétní doporučení.
Obchodní politika firmy Microtex a.s.
Pařízková, Lucie
Bakalářská práce se zabývá návrhem obchodní strategie pro firmu Microtex a.s. Cílem práce bylo na základě získaných informací o firmě a následného vytvoření SWOT analýzy navrhnout obchodní strategii, která by firmě v budoucnu měla přinést vyšší tržby a upevnit její pozici na trhu textilního odvětví. U vybrané obchodní strategie byla na základě průzkumu trhu provedena kalkulace očekávaných ročních nákladů a očekávaného zvýšení tržeb. Následně byly rozebrány faktory, které by mohly v budoucnu implementaci vybrané obchodní strategie ohrozit.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pařízková, Lada
3 Pařízková, Lenka
3 Pařízková, Linda
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.