Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti vstupující na rakouský trh
Rous, Antonín ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti vstupující na rakouský trh. První část, teoretická, je zaměřena na popis základních pojmů a konceptů, ze kterých práce vychází. Druhá část, analytická, je věnována představení společnosti, popisu její dosavadní činnosti, provedení řady analýz a marketingovému průzkumu, které jsou podkladem pro část třetí, ve které jsou navrženy jednotlivé nástroje komunikačního mixu.
PPC reklama jako nástroj propagace pro firmu Hypergen, s.r.o.
Hanáková, Michaela
Hlavním cílem práce bylo posoudit možnosti propagace pro inzerci internetových stránek firmy Hypergen, s.r.o. a to prostřednictvím zhodnocení efektivity jednotlivých postupů v rámci systémů placené reklamy. V této práci byla posouzena efektivita navrhnutých postupů. Konkrétně se jednalo o srovnání výkonnosti typu kampaní, zda prezence značky v reklamním inzerátu má vliv na její výkonnost a srovnání cílení a jejich výkonnosti. K dosažení výsledků byla použita metoda experimentu na osmi reklamních kampaních. Na základě těchto výsledku byla v závěru navržena doporučení.
Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu
Kosinová, Kamila ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu" se věnuje tématu mediálních koncernů a společnosti Google, která je některými aktéry za médium považována. Společností se v práci zabývám podrobněji - popisuji její činnost, historický vývoj a reklamní možnosti, které nabízí. Co se týče reklamy, analyzuji podrobněji online a tištěnou reklamu, jejich charakteristiky, výhody a nevýhody. Jedna kapitola je věnovaná vývoji investic do reklamy. Zaměřuji se na to, jakým způsobem se změnily investice do jednotlivých mediatypů v posledních letech a porovnávám výsledky digitální reklamy ve srovnání s reklamou v tisku. Práce rozebírá tištěná a online média, jejich charakteristiku a vývoj. Podrobněji se zabývám konvergencí médií a dopadem konvergence na fungování mediálních koncernů. Současně popisuji změny, které jsou s ní spojeny. V práci se též věnuji, jakým způsobem společnost Google spolupracuje s vydavateli a jaké jsou jejich vzájemné vztahy. Ke zmapování literatury a zpracování tématu jsem použila výzkumnou metodu desk research a pracovala se sekundárními daty z různých odborných zdrojů.
Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách
Hurtová, Zuzana
HURTOVÁ, Z. Hodnocení efektivnosti různých postupů v PPC reklamách. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato práce se zaobírá hodnocením efektivnosti různých postupů v placených reklamách a to především v PPC systémech Google AdWords a Sklik. Konkrétně se soustřeďuje na porovnání výkonnosti vyhledávací sítě v těchto systémech, zda má přítomnost značky inzerenta v textu reklamního inzerátu nějaký vliv a nakonec i možnostmi střídaní reklam ve vyhledávací a obsahové síti Google. Součástí práce je i porovnání možností, které nabízí tyto dva PPC systémy.
Specifika reklamy na internetu pohledem práva proti nekalé soutěži
Ilichman, Dominik ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Hurychová, Klára (oponent)
Specifika reklamy na internetu pohledem práva proti nekalé soutěži Abstrakt Diplomová práce analyzuje reklamu, která je spjata výlučně s internetovým prostředím, pohledem práva proti nekalé soutěži. Práce na problematických oblastech zvýrazňuje význam nekalosoutěžní úpravy v dynamickém internetovém prostředí. Velká flexibilita generální klauzule nekalé soutěže je často jedinou možností, jak se dají postihovat nové formy online reklamy. S ohledem na nepříliš rozvinutý stav české judikatury v oblasti online reklamy, jsou v práci analyzována rozhodnutí Soudního dvora a judikatura jiných členských států. V práci je podrobně rozebráno šest typů jednání, které se dotýkají internetové reklamy - zneužití klíčových slov, zneužití meta tagů, linking, falešné online recenze, inzerce na online platformách a programy na blokování reklamy na internetu. Především na základě zahraniční judikatury se na konkrétních situacích snažím vymezit limity online reklamy z pohledu nekalé soutěže. Některá z předkládaných soudních rozhodnutí prezentuji v českém právním prostředí vůbec poprvé. Práce se zabývá specifiky, které online reklamu odlišují od tradiční offline reklamy. Rozborem těchto specifických rysů internetové reklamy je zvýrazněna potřeba redefinice některých tradičních právní pojmů - například samotného pojmu reklama. V...
Přístup českých a slovenských inzerentů k inzerci na propagandistických a konspiračních webech
Hrivňák, Adam ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této práce je poskytnout vhled do problematiky nákupu programatické reklamy na konspiračních a propagandistických webech, se zaměřením na to, jak se k problému staví čeští a slovenští inzerenti. V teoretické části se na tuto problematiku bude nahlížet z 3 perspektiv. První perspektiva bude technická, v rámci které si ukážeme, jak programatická reklama funguje. Druhá perspektiva bude etická, kdy bude diskutováno, zda je aktivita těchto webů v rozporu s etickými principy masových médií a žurnalistiky. Třetí pohled pak bude řešit téma z pohledu zabezpečení značky v prostředí internetu. V závěru práce prezentujeme výsledky průzkumu přístupu českých a slovenských inzerentů k inzerci na takovýchto webech. Tyto výsledky pak uvedeme do kontrastu s teorií.
Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu
Kosinová, Kamila ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu" se věnuje tématu mediálních koncernů a společnosti Google, která je některými aktéry za médium považována. Společností se v práci zabývám podrobněji - popisuji její činnost, historický vývoj a reklamní možnosti, které nabízí. Co se týče reklamy, analyzuji podrobněji online a tištěnou reklamu, jejich charakteristiky, výhody a nevýhody. Jedna kapitola je věnovaná vývoji investic do reklamy. Zaměřuji se na to, jakým způsobem se změnily investice do jednotlivých mediatypů v posledních letech a porovnávám výsledky digitální reklamy ve srovnání s reklamou v tisku. Práce rozebírá tištěná a online média, jejich charakteristiku a vývoj. Podrobněji se zabývám konvergencí médií a dopadem konvergence na fungování mediálních koncernů. Současně popisuji změny, které jsou s ní spojeny. V práci se též věnuji, jakým způsobem společnost Google spolupracuje s vydavateli a jaké jsou jejich vzájemné vztahy. Ke zmapování literatury a zpracování tématu jsem použila výzkumnou metodu desk research a pracovala se sekundárními daty z různých odborných zdrojů.
Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh
Medoň, Gabriel ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se liší nákupní preference a chování zákazníků napříč vybranými trhy v rámci Evropy v pojetí internetových obchodů, jak vhodně směřovat marketing pro jednotlivé trhy a tím připravit lokální začínající internetový obchod na efektivní vstup na zahraniční trh. Metody analýzy obsahují základní dotazníkový průzkum jednotlivých trhů, srovnání a hodnocení vlastních reálných dat z provedených online reklamních kampaní nebo analýzu interních přístupových statistik jednotlivých e-shopů. V závěru jsou prezentovány celkové výstupy analýz a pro každý trh je učiněno shrnutí získaných poznatků a vhodné doporučení pro potenciální efektivní vstup.
Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu
Novotný, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Matějka, Martin (oponent)
Tato práce s názvem Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu je zaměřena na tradičních systémy adwords od Googlu a sklik od Seznamu, zbožových srovnávače a atribuční modely v Google analytics. V teoretické části je nastíněna historie internetu, vývoj online marketingu a jednotlivé marketingové nástroje a formy reklamy. Praktická část je rozdělena dle strategického zaměření jednotlivých kampaní, a to konkrétně na akviziční, výkonové a remarketingové kampaně. V poslední části je porovnání měření konverzí ve zmíněných systémech s Google analytics. Cílem práce je navrhnout vhodné metriky pro vyhodnocování efektivnosti kampaní, reklamních inzerátů i bannerů dle jejich strategického zaměření a správný náhled na měření konverzí.
Online reklama
Švarc, Ondřej ; Jarolímek, Jan (vedoucí práce) ; Vratislav, Vratislav (oponent)
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku online reklamy. V práci je popsána historie online reklamy, její výhody a úskalí oproti ostatním mediatypům. V práci jsou zmíněny standardy online reklamy na českém internetu a možnosti, jak jednotlivé typy optimalizovat k lepším výkonům. Dále jsou charakterizovány vybrané nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti a správu online kampaní. Ve vlastním řešení jsou porovnány možnosti reklamy v česku nejvyužívanějších vyhledávačích Seznam a Google. Jsou analyzovány možnosti automatizace produktových kampaní v systému AdWords. Je provedeno porovnání rozdílů v zásahu a cenách reklam na sociálních sítích Facebook a Twitter a reklam v obsahové síti Google na základě dostupných cílení na české uživatele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.