Název: Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu
Překlad názvu: Finding synergy on the internet - Google case
Autoři: Kosinová, Kamila ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Google; konvergence médií; online reklama; Reklama; tištěná reklama; vydavatelé; Advertising; Google; Media Convergence; Online Advertising; Print Advertising; Publishing Houses

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/81650

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-461060


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-24, naposledy upraven 2022-04-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet