Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o
Remiš, Ivo ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá změnou marketingové strategie podniku TOP servis spol. s r.o. pomocí obsahového marketingu. V práci je popsána realizace obsahového marketingu, uvedeny jsou také finanční částky za publikace obsahu. Na závěr jsou zmíněny výhody a nevýhody obsahového marketingu aplikované na tuto konkrétní firmu.
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, Vladislav ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu.
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kočí, Kristýna
Diplomová práce se zabývá významem content marketingu a jeho využitím v marketingu ubytovacích služeb. Content marketing je na vzestupu, a nejen v ob-lasti cestovního ruchu může pomáhat v budování si dlouhodobých vztahů a tím pod-porovat růst podniků. Cílem diplomové práce je stanovit doporučení k využívání content marketingu ve firmách hotelového typu nabízejících ubytovací služby v Brně. Práce využívá dostupná sekundární data pro analýzu stavu současného trhu z hlediska content marketingu a také na identifikaci cílových segmentů. Důležitým zdrojem informací však byl sběr primárních dat s využitím hloubkových rozhovorů se zástupci firem (n = 6) a se zástupci cílového segmentu (n = 6). Výsledné návrhy jsou formulovány prostřednictvím základních procesů content marketingu.
Návrh edičného kalendára pre spoločnosť Xella CZ
Milo, Andrej
Cílem bakalářské práce je vytvořit ediční kalendář pro společnost Xella CZ na druhé pololetí roku 2023. V literární rešerši se práce zabývá celkovou charakteristikou obsahového marketingu, jeho využití, příčinami jeho rozvoje a významem v marketingové komunikaci firem. Výzkum je založen na sekundárních a primárních datech. Výslednému edičnímu kalendáři předcházelo shodnocení současného stavu obsahového marketingu analyzované společnosti, a analýza její konkurence. Při analýze společnosti byla využita primární data, která byla získána prostřednictvím hloubkových rozhovorů se zástupci vedení firmy a sekundární data, získaná z interních zdrojů firmy. Definovaná doporučení jsou také podložena hloubkovými rozhovory s cílovou skupinou zákazníků, které proběhly v březnu 2023. Na základě kvalitativního výzkumu a jednotlivých analýz jsou v práci uvedena doporučení a návrhy, které jsou aplikovány do konečné podoby editačního kalendáře pro společnost Xella CZ.
Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile - ČiliChili a Changer
Vičar, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile: ČiliChili a Charger" si klade za cíl zmapovat obsah firemních periodik zaměřených na zákazníky. Analyzovány jsou dva různé magazíny za periodu let 2017-2019, kdy bylo vydáno 35 výtisků a 22 webových adaptací těchto periodik. Jelikož jsou firemní časopisy odlišné od časopisů určených pro širokou veřejnost, teoretická část práce popisuje jejich historii, specifika a prolnutí s marketingovou a PR funkcí, stejně tak jako nabízí náhled do tvorby nativní reklamy a obsahového marketingu či žurnalistiky, s nimiž se tyto magazíny jako nástroj marketingové praxe úzce prolínají. V praktické části práce je pomocí metody kvantitativní obsahové analýzy vyčíslen poměr různých témat obsahu, rozděleného na obsah se společnostmi nesouvisející, vlastní reklamu, komerční články, CSR témata a řadu dalších. Kategorizací a kvantifikací obsahu tato práce odhaluje podíl reklamních sdělení v celkovém objemu titulů, který v některých případech dosahuje až poloviny celku. Zároveň identifikuje klíčová témata a vývoj v jejich komunikování spolu s možnými trendy v oboru. Z výsledků výzkumu vyplývá, že ve výběru hlavních témat a rozdělení obsahu na komerční a nekomerční, hraje roli komunikační strategie dané společnosti a trendy se mohou titul od titulu lišit.
Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb
Nečas, Jiří
Abstrakt Nečas, J. Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá vymezením podstaty obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Zkoumá typy obsahu, které jsou spotřebiteli nejvíce preferovány a zabývá se možnostmi aplikace obsahových nástrojů v oblasti sportovních služeb. K identifikaci těchto obsahových preferencí byl realizován kvantitativní marketingový výzkumu (n=400) a kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů (n=14). Doporučení jsou založena na preferovaných typech obsahu dle spotřebitelů a strukturována dle modelu See, Think, Do, Care s ohledem na jejich nákladovou efektivnost.
Prolínání mediálního a marketingového obsahu na příkladu společnosti Ambiente
Červenka, Jan ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá prolínáním žurnalistického a marketingového obsahu na příkladu společnosti Ambiente Restaurants, konkrétně jejího firemního blogu Jídlo a radost, který v roce 2015 vznikl primárně k propagačním účelům. Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jaké postupy při tvorbě obsahu redakce blogu Jídlo a radost používá, odkud redaktoři blogu získávají informace a zdali je jejich redakční rutina srovnatelná s tou v klasických vydavatelských domech. Zároveň práce zkoumá, kdo čtenáři blogu Jídlo a radost jsou, jak vnímají obsah, který společnost Ambiente Restaurants publikuje, zdali je pro ně blog Jídlo a radost primárním zdrojem informací o gastronomii a zdali informacím z blogu důvěřují. Praktická část této diplomové práce obsahuje smíšený výzkum, který uplatňuje dvě výzkumné metody. První je kvantitativní metoda dotazníkového šetření, ve kterém byli dotazováni čtenáři blogu Jídlo a radost. Druhá je metoda kvalitativní, a to konkrétně polostrukturovaný rozhovor s vedoucí komunikace společnosti Ambiente Restaurants Šárkou Hamanovou. Data z výzkumu této diplomové práce byla použita pro zodpovězení pěti hlavních výzkumných otázek.
Blog jako nástroj komunikačního mixu
Pospíšilová, Pavlína ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Brázdil, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá blogem jako jedním z nástrojů komunikačního mixu firem. Zvláštní pozornost je věnována influencer marketingu, kterého jsou blogeři součástí jakožto významní názoroví vůdci. Velká část práce je věnována spolupracím mezi firmami a blogery, a to zejména obsahovému marketingu, který je nejčastější formou těchto spoluprací. Hlavním cílem této práce je zhodnocení využívání těchto spoluprací jako součásti komunikačního mixu firem. Teoretická část obsahuje mnoho důležitých teoretických poznatků, na které je v praktické části odkazováno. V teoretické části je čerpáno z odborných knižních a elektronických zdrojů. Praktická část je složená z kvalitativního rozhovoru vedeného s blogerkami a z kvantitativního dotazníkového šetření provedeného se čtenáři blogů.
Inbound marketing of Garmin company on the Slovak market
Sladká, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čajovská, Janka (oponent)
Diplomová práce sa věnuje použití inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenském trhu. Cílem diplomové práce je analýza efektivity používané strategie a posouzení, jestli má pro firmu potenciál v těchto aktivitách nadále pokračovať. V teoretické části je nejdřív vysvětlený rozdíl tohoto nového marketingového přístupu oproti tomu tradičnímu a následně jsou definované základní nástroje, které se při inbound marketingu využívají. Praktická část práce zahrňuje představení společnosti Garmin, její produktového portfolia a komunikační stratégie. Ta hlavní část práce se již zaměřuje na přiblížení samotné inbound marketingové strategie firmy a analýzu její efektivity a potenciálu.
Návrh komunikace na sociální síti Facebook pro instruktora Zumby
Sverlov, Anton ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem práce je návrh komunikace na sociální síti Facebook pro oslovení potenciálních zákazníků na příkladu konkrétních kurzů Zumby při minimalistickém rozpočtu. V této práci jsou popsány výhody a nevýhody sociálních sítí jako komunikačního kanálu, je zde naznačen postup při přípravě komunikace na sociálních sítích s důrazem na Facebook, také jsou zde popsány nástroje pro marketingovou komunikaci, které Facebook nabízí. V rámci praktické části práce je navržená obsahová strategie, samotný obsah a další způsoby propagace pro facebookovou stránku instruktora Zumby. Návrh je zpracován na základě rozboru komunikace konkurence, rozboru dosavadní komunikace příslušné facebookové stránky a analýze cílové skupiny. Poznatky z práce jsou přínosem pro komunikaci na Facebooku malým projektům, start up projektům a osobním značkám, které většinou nepoužívají placené nástroje a jsou sami tvůrcem obsahu své stránky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.