Název: Blog jako nástroj komunikačního mixu
Překlad názvu: Blog as a tool of company´s communication mix
Autoři: Pospíšilová, Pavlína ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Brázdil, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blog; influencer marketing; obsahový marketing; blog; content marketing; influencer marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70240

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361403


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet