Název:
Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb
Autoři:
Nečas, Jiří Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Abstrakt Nečas, J. Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá vymezením podstaty obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Zkoumá typy obsahu, které jsou spotřebiteli nejvíce preferovány a zabývá se možnostmi aplikace obsahových nástrojů v oblasti sportovních služeb. K identifikaci těchto obsahových preferencí byl realizován kvantitativní marketingový výzkumu (n=400) a kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů (n=14). Doporučení jsou založena na preferovaných typech obsahu dle spotřebitelů a strukturována dle modelu See, Think, Do, Care s ohledem na jejich nákladovou efektivnost.Nečas, J. Use of content marketing in the marketing of sports services. Diploma Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019. Following diploma thesis describes the inclusion of content marketing in the marketing of sports services. It examines the types of content, that are most preferred by customers and the possibility of application of content marketing tools in the area of sports services. To identify these content preferences, quantitative marketing research (n=400) and qualitative research based on in-depth interviews (n=14) were conducted. The recommendations are based on preferred consumer content types and are modeled according to the See, Think, Do, Care model with regard to their cost effectiveness.
Klíčová slova:
hloubkový rozhovor; marketingový výzkum; obsahový marketing