Název: Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Překlad názvu: Inbound marketing of Garmin company on the Slovak market
Autoři: Sladká, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čajovská, Janka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Garmin; Inbound marketing; Obsahový marketing; SEO; Sociální síte; Content marketing; Garmin; Inbound marketing; SEO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71117

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360714


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet