Název: Marketingová strategie start-up projektu
Překlad názvu: Marketing Strategy for Start-up Project
Autoři: Urubek, Vladislav ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gamifikace podnikání.; inbound marketing; internetový marketing; Marketingová strategie; obsahový marketing; partnerský marketing; start-up projekt; affiliate marketing; business gamification.; content marketing; inbound marketing; Marketing strategy; on-line marketing; start-up project

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52020

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-597110


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet