Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Knihovna pro podporu karetních her na mobilních zařízeních
Hodek, Václav ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem knihovny pro podporu karetních her na mobilních zařízeních na platformě J2ME a také obecnými doporučeními užitečnými pro vývoj a testování. Samotná knihovna je pak navržena s ohledem na co největší podporu nejen ze strany mobilních telefonů, ale i desktopových systémů, což je výhodné zvláště při testování knihovny. Knihovna by měla být schopna řešit co nejvíce různých druhů karetních her.
Offline Mode Support in Mobile Applications
Musil, Marek ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to research different approaches to mobile application development with a focus on the use of web technologies. Next, research and comparison of technologies that can be used to achieve offline support in mobile applications is done. As a later stage of the work, a showcase mobile application is designed and implemented with the use of researched technologies.
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Dvořák, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací online marketingové komunikace společnosti Reinto. Na základě provedených analýz je navržena optimalizace stávající online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.
Letecká hra pro Android
Šabata, David ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem letecké hry pro platformu Android. Nejdříve budou popsány možnosti nativního vývoje a vývoje s využitím knihovny Libgdx. Dále budou vysvětleny principy, které se uplatňují při letu skutečného letadla, a jejich zjednodušené použití v leteckých hrách. Práce také shrne současné trendy v ovládání leteckých her na mobilních zařízeních a navrhne novou metodu založenou na dotykovém ovládání. S využitím tohoto ovládání bude navržena a implementována letecká hra. V závěru bude popsán proces testování a publikování, stejně jako možnosti dalšího vývoje této hry.
Návrh a tvorba mobilní aplikace ve firemním prostředí
Lebeda, Filip ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje návrh mobilní aplikace docházkového systému pro vybranou společnost. Mobilní aplikace je navržena pro operační systém Android a mimo samotný návrh obsahuje diplomová práce také analýzu rizik a časovou analýzu pro hladký průběh realizace celého projektu. Součástí práce je také podrobná analýza současného stavu a požadavků na aplikaci ve vybrané společnosti, na jejichž základech je tato mobilní aplikace navržena. Navržené řešení by mělo přispět k celkové efektivitě evidence docházky ve vybrané společnosti.
Nástroj pro podporu obchodních procesů na mobilních platformách
Svoboda, Roman ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je návrh nástroje pro podporu obchodních procesů na mobilních platformách. Práce se zabývá problematikou systémů Enterprise Resource Planning, dále synchronizací databází a možnostmi bezpečného přenosu dat mezi mobilním zařízením a serverem. Součástí práce je i seznámení s nejrozšířenějšími mobilními platformami a nástroji pro vývoj multiplatformních aplikací. V poslední části práce se nachází návrh aplikace pro podporu obchodních procesů na mobilních zařízeních, popis její implementace, použitých nástrojů a testování.
Hra s prvky rozšířené reality pro platformu Android
Pösel, Robert ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro geolokační hry na platformě Android. Jeho použití je následně demonstrováno na ukázkové aplikaci. V tomto textu jsou také popsány některé geolokační hry a možnosti vytváření 3D grafiky, zpracování senzorových dat a využití prvků rozšířené reality na platforně Android.
Nástroj pro vlastní tvorbu NFC štítků na platformě Android
Černý, Tomáš ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá bezdrátovou technologií NFC, její podporou na platformě Android a využitím v praxi. Popisuje návrh a implementaci aplikace, která je schopná pracovat s vlastními NFC štítky včetně jejich vytváření, upravování, mazání, a interpretace. Reálné využití NFC štítků spočívá v urychlení a automatizaci běžných úkolů a akcí, které na mobilním zařízení s operačním systémem Android často provádíme. Jedná se např. o akce, jako je změna nastavení, změna vyzváněcího profilu, ovládání hardwaru, spouštění aplikací, inicializace hovoru, odeslání zprávy, apod. 
Network Communication Analysis for Mobile Application Profiling
Meluš, Matej ; Matoušek, Petr (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Goal of this thesis was to create profiles of mobile applications based on their network communication, which is stored in created data sets. For this purpose, a tool that can extract profiles from data sets was created. Profiles contain JA3 fingerprints, IP addresses and hostnames, that are associated with specific application based on number of occurrences in data sets. Unmodified profiles describe importance of individual identifiers used by application in network communication. Modified profiles can be used to identify application in network traffic.
Refactoring mobilnej aplikácie Průvodce Severem pre OS Android a iOS
Šťastný, Nikolas
Cílem této bakalářské práce je vytvořit novou verzi již stávající mobilní aplikace Průvodce Severem. Aplikace stahuje a zobrazuje místa zájmu v lokalitě Brno-Sever. V praktické části práce se nachází seznámení s potřebnými prvky, návrhem, designem a implementací mobilní aplikace. Na konci práce se nachází diskuse.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.