Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezidenti ve válce s médii - paralely v postojích médií USA a ČR vůči hlavám státu
Pešková, Iva ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá hledáním paralel v reakcích a postojích českých a amerických médií vůči útočným výrokům prezidentů dané země s důrazem na mainstreamová média. V teoretické části práce je nejdříve definována role, postavení a funkce médií v liberálně demokratických společnostech. Následuje detailní pohled na aktuální mediální krajiny USA a ČR. Samotný výzkum, podložený právě detailním zmapováním americké i české mediální krajiny, je postaven na analýze reakcí a postojů médií vůči jednomu konkrétnímu vybranému vyjádření prezidenta USA Donalda Trumpa a jednomu výroku prezidenta České republiky Miloše Zemana. Každý z výroků musel být maximálně kritický, útočný, týkat se médií a vyvolat vysokou mediální odezvu. Mediální obsahy reagující na tato útočná vyjádření jsou v analytické části práce analyzovány metodou kvalitativní obsahové analýzy podle principů zakotvené teorie. V závěrečné části jsou pak kategorie získané analýzou mediálních reakcí v českém i americkém prostředí vzájemně porovnány a vyhodnoceny.
Analýza marketingových komunikací a image společnosti Ferrino na českém trhu
Cichý, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nýdrle, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou image značky výrobce outdoorového vybavení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu: značka, firemní identita, image značky marketingové a komerční komunikace a v neposlední řadě marketingový mix. Praktická část se zabývá analýzou současné image společnosti Ferrino na českém trhu z pohledu stávajících zákazníků. Kromě analýzy image značky práce dále obsahuje zhodnocení současných marketingových aktivit firmy v online prostředí. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem na značku nahlíží cílová skupina společnosti. Druhým cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity a účinnosti stávajících online činností a navržení případných doporučení do budoucnosti.
Komunikační strategie zapatistického hnutí v Chiapasu
Šmausová, Veronika ; Křížová, Markéta (vedoucí práce) ; Opatrný, Josef (oponent)
(česky) Ve své diplomové práci představím zapatistické hnutí, jeho mediální strategie a pomocí případové studie popíši jeho vizuální komunikaci. Po zhodnocení významu mediálních strategií hnutí dokáži, že mediální komunikace zapatistů hrála zásadní roli v proměně mexické společnosti ve druhé polovině 90. let a přímo ovlivnila proces transitu k demokracii v Mexiku. V úvodu vysvětlím, jak může být zpravodajská fotografie pramenem zkoumání zapatistů a přednesu základní hypotézy svého výzkumu. V historické části hnutí zasadím do společenského, politického a historického kontextu mexické společnosti a státu Chiapas, kde povstání roku 1994 propuklo, vysvětlím příčiny povstání a uvedu jeho cíle. Před tím, než se budu zabývat aspekty komunikace zapatistů, popíši mexické mediální prostředí, do kterého je potřeba mediální výstupy zapatistického hnutí zasadit. Mediální strategie a mýty vytvořené hnutím vylíčím v obecné rovině. V rámci případové studie zkoumající fotografie EZLN v časopise Proceso v letech 1994 a 2001 srovnám vizuální komunikaci zapatistů s mediálními strategiemi hnutí a budu se detailně věnovat znakům definujícím EZLN. V závěru zodpovím výzkumné otázky a shrnu své poznatky.
Návrh mediální strategie společnosti Meetfactory
Langmajerová, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je navrhnout mediální strategii společnosti MeetFactory. Návrh je založen na všech krocích tvořících mediální plánování - zadání, situační analýze, stanovení cílů a strategie a tvorbu mediaplánu. Práce podává také kompletní přehled o médiích, jednotlivých mediatypech a tvorbě mediální strategie. Jelikož je práce zpracována v rámci programu Google Ad Grants, práce obsahuje také podrobnou charakteristiku tohoto programu, stejně jako tvorby kampaně ve vyhledávací síti Google.
Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku
Skálová, Denisa ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Heřmanský, Pavel (oponent)
Diplomová práce Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku poskytuje čtenáři ucelený přehled o využívání médií v marketingové komunikaci a trendech v této oblasti, doplněný o pohled do blízké budoucnosti. Cílem diplomové práce je provedení analýzy současných trendů v oblasti mediálních strategií, zjištění, zda se podíl nových médií v rámci mediamixu bude dále zvyšovat a také porovnání globálního a lokálního vývoje v této oblasti.
Analýza mediální strategie neziskové organizace
Čechová, Pavla ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ksiazczak, Eva (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace neziskové organizace, konkrétně na oblast využívání médií pro reklamní sdělení. V práci je obsažena analýza a definice cílové skupiny Konta Bariéry a její konfrontace s původně definovanou cílovou skupinou. Práce se dále zabývá analýzou reklamních investic segmentu neziskových organizací a detailním pohledem na hlavní hráče na trhu. Na základě těchto informací je následně navržen vhodný mediamix a konkrétní média vhodná k efektivnímu oslovení cílové skupiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.