Název: Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku
Překlad názvu: Media strategy trends with focus on the Czech Republic
Autoři: Skálová, Denisa ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Heřmanský, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: mediální plánování; mediální strategie; mediální trh; média v České republice; nová média; trendy využívání médií; media in the Czech Republic; media market; media planning; media strategy; new media; trends in media consumption

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44454

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192498


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet