Název: Analýza mediální strategie neziskové organizace
Překlad názvu: Analysis of a media strategy in a non-profit organization
Autoři: Čechová, Pavla ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ksiazczak, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; mediamix; mediální strategie; média; nezisková organizace; media; media strategy; mediamix; non-profit organization; target audience

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33624

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124830


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet