Název: Návrh mediální strategie společnosti Meetfactory
Překlad názvu: Proposal of a media strategy for MeetFactory
Autoři: Langmajerová, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Google Ad Grants; mediální plánování; mediální strategie; MeetFactory; média; Google Ad Grants; media; media planning; media strategy; MeetFactory

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50109

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206970


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet