Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových komunikací a image společnosti Ferrino na českém trhu
Cichý, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nýdrle, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou image značky výrobce outdoorového vybavení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu: značka, firemní identita, image značky marketingové a komerční komunikace a v neposlední řadě marketingový mix. Praktická část se zabývá analýzou současné image společnosti Ferrino na českém trhu z pohledu stávajících zákazníků. Kromě analýzy image značky práce dále obsahuje zhodnocení současných marketingových aktivit firmy v online prostředí. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem na značku nahlíží cílová skupina společnosti. Druhým cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity a účinnosti stávajících online činností a navržení případných doporučení do budoucnosti.
Marketingová analýza možností podnikání se zařízením WPPS na trhu Polska
Cichý, Jiří ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Černý, Ivo (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá možností vstupu české společnosti T-commercial a.s. na polský trh s uvedením nového výrobku WPPS (Wind Photovoltaic Power System) ve specifické oblasti výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů. V závěru práce je provedena kalkulace návratnosti investice do systému WPPS, SWOT analýza a návrh marketingové strategie.

Viz též: podobná jména autorů
4 Cichý, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.