Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,620 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního plánu ve společnosti Baráček s.r.o.
Zvěřinová, Iveta ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice komunikace ve firmě Baráček, s.r.o. První část této práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti komunikace a druhá část je věnována pozornosti samotné firmy a zhotovení vhodného komunikačního plánu dané společnosti.
Návrh marketingové komunikace pro poskytovatele krátkodobého ubytování
Křivská, Adéla ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na online marketingovou komunikaci poskytovatele krátkodobého ubytování, která povede jak k většímu zisku, tak i ke zvýšení povědomí daného poskytovatele krátkodobého ubytování.
Marketingová komunikace podniku poskytující službu
Marková, Adéla ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingového komunikace podniku Tomi bar. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je věnována teoretickým východiskům potřebná pro znalost problematiky. V následné analytické části je práce věnována rozboru samotného podniku, a to ze strany interní i externí. Třetí část je postavena na popsání návrhů, tyto návrhy by měly pomoci zlepšit některé elementy marketingové komunikace podniku.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Vošvrdová, Klára ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Půjčovny šatů Kavalír. V teoretické části jsou vysvětlovány základní pojmy, jako například co je to marketing a marketingová komunikace. V analytické části se provedou potřebné analýzy, z kterých je zjištěn skutečný stav firmy na trhu. Poslední část bakalářské práce navrhuje změny, které by měli vést k zvýšení povědomí o firmě a tím zvýšení počtu nových zákazníků.
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis describes the issue of using social media in marketing communication of chosen company. The aim of this thesis is to analyze the current situation in the company and to propose a new solution, i.e. marketing tools, which the company can use in the future. The first part summarizes the issues of marketing, marketing communication and social networks. The analytical part includes analysis of the external and internal environment, analysis of the competitive surroundings as well as SWOT analysis. The design part then proposes new possibilities for the use of social media, analysis of their efficiency and detailed design of promotion on the domestic market, all together with international reach.
Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.
Marketing Strategy of the Selected Company
Lahnerová, Sabina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis is proposal of marketing strategy focuses mainly on loyalty rewards programs of selected fashion company. The loyalty program serves to deepen the relationship with customers, increase sales and better target advertising. To build a functioning loyalty program, it is necessary to analyse the current situation of the company, but also to find out the requirements and wishes of the company's customer. An equally important step is the introduction of loyalty programs of other international companies.
Podpora prodeje a reklama minipivovaru
Králová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Brněnská pivovarnická společnost s.r.o. se zaměřením na oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingové komunikaci a komunikačním mixu. Praktická část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Závěrečná část vychází z provedených analýz a poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové strategie společnosti.
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Vašíčková, Tereza ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z marketingu, která slouží jako podklad pro vypracování analytické a návrhové části. Analytická část je zaměřena na analýzu vybrané společnost, na její současný stav a současný komunikační mix. Návrhová část je založena na výsledcích analytické části a jsou zde popsány návrhy pro zlepšení komunikačního mixu.
Marketingová komunikace
Winterová, Klára ; Kadlecová, Lenka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného horského hotelu a navrhuje vlastní doporučení v marketingové komunikaci tohoto hotelu. Předložená doporučení slouží k rozšíření povědomosti o daném hotelu a k upevnění vztahů s jeho klienty. Vlastní návrhy vycházejí z provedených analýz marketingového prostředí hotelu a vyhodnoceného vlastního průzkumu. Marketingový průzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření. Práce dále nastiňuje teoretické pozadí použitých metod, marketingové komunikace podnikání ve službách a specifika služeb cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,620 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.