Název:
Návrh marketingové komunikace pro poskytovatele krátkodobého ubytování
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Communications for Short-term Accommodation Provider
Autoři:
Křivská, Adéla ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na online marketingovou komunikaci poskytovatele krátkodobého ubytování, která povede jak k většímu zisku, tak i ke zvýšení povědomí daného poskytovatele krátkodobého ubytování.
This master thesis focuses on online marketing communication. It specifies what online marketing is, what its tools are and also compares theoretical knowledge with reality. It includes a proposal to improve marketing communication with a focus on online marketing communication for a short-term accommodation provider, which will lead to both greater profit and awareness of the short-term accommodation provider.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; online marketingová komunikace; marketing; marketing communication; online marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178055