Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku uplatnění interního marketingu v podnikové praxi konkrétní společnosti, a to v oblasti zvýšení spokojenosti zaměstnanců. Důležitým prvkem je analýza současného stavu firemního prostředí a výzkum spokojenosti zaměstnanců, který je klíčovým východiskem. Součástí práce jsou návrhy.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.
Podnikatelský plán obchodu se sportovními potřebami
Škaloud, Michal ; Jančí, Tomáš (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu, jehož předmětem je založení společnosti MS SPORT, s. r. o., která budu provozovat obchod se sportovními potřebami, s oblečením a se servisem lyží a snowboardů. Obsahuje návrhy organizačního, marketingového, finančního plánu a výpočty finanční analýzy. Cílem práce je vyhodnocení reálnosti, realizovatelnosti a ziskovosti plánu.
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Vitulová, Michaela ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení procesu výběru nových zaměstnanců a také zlepšení pracovních vztahů ve společnosti Partners, a.s. Mezi hlavní teoretické přínosy této práce patří rozšíření teoretických znalostí dané problematiky, rozšíření teoretických znalostí daného oboru a také možnost využití této práce jako výchozí bod pro další budoucí výzkum. Praktickými přínosy práce jsou zlepšení výběru nových zaměstnanců společnosti Partners, a.s. a zlepšení současného stavu vztahů na pracovišti. V této práci byly mimo jiné použité metody a modely CPM, OCAI, 7S a SWOT.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
Návrh marketingové strategie nového produktu vybrané stavební společnosti
Valová, Aneta ; Čaputa, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce vytváří návrh marketingové strategie synergického stavebního produktu u vybrané společnosti. Pomocí teoretických poznatků je prováděn výzkum, jenž vymezuje hlavní směr a cílové segmenty marketingové strategie. Na základě těchto atributů jsou prováděny analýzy trhu, které vedou k mapování potencionálních příležitostí a rizik, jimiž je navržen proces uvádění nového stavebního systému Timbex na trh.
Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
JIRSOVÁ, Pavlína
Tato bakalářská práce je zaměřena na praktické využití marketingu ve vybrané firmě. Cílem práce je zjistit, zda firma realizuje marketingovou činnost. Pro výzkum byla použita primární data ve formě dotazníku, řízeného rozhovoru, osobního kontaktu a další formou komunikace. Dále byla využita sekundární data z propagačních prostředků firmy. Hlavním záměrem tohoto sběru dat bylo zjistit, zda firma realizuje marketingovou činnost, co o marketingu říkají a jakým způsobem ho realizují. Na základě získaných odpovědí z dotazníku a řízeného rozhovoru s pracovnicí personálního oddělení, která se nově zabývá marketingem ve firmě byly informace porovnány s odbornou literaturou. Na závěr práce byla provedena vyhodnocení marketingové činnosti a návrhy na zlepšení této činnosti ve vybrané firmě.
Návrh marketingové strategie nového produktu vybrané stavební společnosti
Valová, Aneta ; Čaputa, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce vytváří návrh marketingové strategie synergického stavebního produktu u vybrané společnosti. Pomocí teoretických poznatků je prováděn výzkum, jenž vymezuje hlavní směr a cílové segmenty marketingové strategie. Na základě těchto atributů jsou prováděny analýzy trhu, které vedou k mapování potencionálních příležitostí a rizik, jimiž je navržen proces uvádění nového stavebního systému Timbex na trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.