Název: Marketingový koncept sportovně relaxačního centra
Překlad názvu: Marketing Concept of a Sport-Relax Center
Autoři: Černá, Tereza ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kárník, Mirek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: koupací biotop; Marketing; marketingový koncept; marketingový mix; Marketing; Marketing Concept; Marketing Mix; Natural Swimming Pool (Biotope)

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/39098

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-484913


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet