Název:
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Překlad názvu:
The Utilization of Internal Marketing for Increasing Employee Satisfaction
Autoři:
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku uplatnění interního marketingu v podnikové praxi konkrétní společnosti, a to v oblasti zvýšení spokojenosti zaměstnanců. Důležitým prvkem je analýza současného stavu firemního prostředí a výzkum spokojenosti zaměstnanců, který je klíčovým východiskem. Součástí práce jsou návrhy.
This diploma thesis focuses on the use of internal marketing in the corporate practice of particular companies in the area of increasing the satisfaction of employees. An important element is the analysis of the current state of the corporate environment and employee satisfaction research, which is a key starting point. Part of the thesis is the proposals.
Klíčová slova:
firemní kultura; interní marketing; marketing; marketingový přístup; motivace; spokojenost zaměstnanců; Řízení lidských zdrojů; corporate culture; Human resource management; internal marketing; marketing; marketing concept; motivation; satisfaction of stuff
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67093