Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička
Laichman, Václav ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička a následně podáním návrhu na jeho vylepšení. První část vymezuje a definuje teoretické poznatky, které jsou použity pro analytickou i návrhovou část práce. Druhá část se zaměřuje na samotnou firmu Podlahářsví Borovička a na analýzu současného komunikačního mixu firmy. Dále je zpracován návrh na zlepšení komunikačního plánu a závěrem jsou poznatky z této práce shrnuty.
Návrh komunikačního plánu
Kahounová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu Pavilonu Anthropos. V úvodu práce je vymezena problematika a použité metody. V první části, která je teoretická, jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. Ve druhé části práce je představen Pavilon Anthropos a analýza jeho plánovaných výstav v roce 2010. Na základě zjištěných poznatků jsou stanoveny konkrétní aktivity pro propagaci jednotlivých výstav i stálé expozice. Dále práce obsahuje vypracování návrhu nového grafického designu webových stránek. V závěru práce jsou poznatky shrnuty.
Aplikace metodiky Projektového managementu na projektu v podniku
Salaj, Tomáš ; Vyhňák, Miroslav (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší projekt výstavby parkovacího domu s komerčními prostory Rychtářka v Plzni, jenž je realizován formou spolupráce veřejného a soukromého sektoru. Zabývá se efektivní aplikací metod projektového managementu z hlediska generálního dodavatele projektu, společnosti Hermosa Parking Plzeň, a.s. Poznatky získané v teoretické části práce jsou v praktickém úkolu využity pro návrh metodiky řízení výše uvedeného výstavbového projektu. Výstupem celé práce je metodika projektového managementu, jenž má zajistit optimální řešení konkrétního složitě strukturovaného procesu vedoucího k realizaci parkovacího domu Rychtářka s respektováním všech specifických charakteristik výstavby jako projektu.
Komunikační plán základní školy
Dostálová, Renata ; Nováková, Vlasta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikačního plánu vybrané základní školy. Součástí komunikačního plánu je analýza současného stavu včetně zhodnocení slabých a silných stránek, příležitostí a hrozeb organizace. Na základě analýzy je určena cílová skupina a navržen komunikační plán, jeho načasování a rozpočet.
Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace
Woś, Filip ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem "Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace" je navrhnout plán online komunikace, která pomůže uvést mobilní aplikaci QuickJOBS na trh. Teoretická část práce shromažďuje a charakterizuje vybrané pojmy z oblasti internetového marketingu, sociálních médií, marketingové komunikace a online komunikačního mixu. V teoretické části je použita metoda komparace informací z dostupných literárních i internetových zdrojů, které souvisejí s vybraným tématem bakalářské práce. Praktická část práce je zaměřena na vytvoření plánu online komunikace, kterému předchází představení mobilní aplikace a situační analýza. Výsledek práce bude aplikován do praxe.
Komukační plan města Kroměříž
Skopalová, Adéla
Skopalová, A. Komunikační plán města Kroměříž. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce je zaměřená na vypracování komunikačního plánu města Kroměříž se zaměřením na cestovní ruch. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci města. K dosaženým výsledkům byla použita marketingová analýza současného stavu cestovního ruchu ve městě Kroměříž. Výsledkem práce je navrhnutí komunikačního plánu aplikovaného na vybraný segment. Klíčová slova Cestovní ruch, marketingová komunikace, komunikační kanály, marketingová analýza, komunikační plán, Kroměříž
Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění
Bělotová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce "Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění" se skládá ze dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. První obsahuje teoretická východiska týkající se marketingového plánování a především pak marketingu v oblasti arts. V praktické části je již jasně definována Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně -- její charakteristika, objekty, návštěvníci, konkurence, současné marketingové aktivity atd. Hlavní částí této diplomové práce a zároveň jejím cílem jsou pak navržená komunikační řešení spojená s výstavním plánem pro rok 2012. Komunikace je doporučena tak, aby s ohledem na povahu dané události, vhodným komunikačním kanálem efektivně oslovila cílovou skupinu. Mezi použité metody patří deskripce, komparace a rovněž některé matematicko-statistické metody. V rámci diplo-mové práce se podařilo prokázat, že cílenější komunikace je finančně méně náročná než do-posud aplikovaný obecný komunikační přístup. Efektivitu návrhů odraženou v počtu návštěv-níků galerie by však bylo možné odvodit jen při úplné aplikaci předložených návrhů.
Komunikační strategie zámku Berchtold.
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štrajtová, Bohdana (oponent)
Diplomová práce na téma :"Komunikační strategie zámku Berchtold" se zabývá především analýzou dnešního stavu a návrhy na zlepšení komunikační koncepce do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje úvaze nad významem a historií marketingu, komunikace a strategie v současném obchodním styku. Rozsáhlejší část teorie se podrobně zabývá rozborem přípravy komunikačního plánu a strategie. V praktické části představuje práce areál zámku Berchtold jako takový -- geografickou polohu, historii, současnost a vizi do budoucnosti, analýzu současného stavu a aktivit areálu. Největší důraz je samozřejmě kladen na poslední část tedy komunikační plán na rok 2011. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během uplynulých let, ale především během posledního semestru, kdy jsem absolvovala vedlejší specializaci Komerční komunikace. Tento úsek může zároveň sloužit jako podklad pro samotnou komunikaci s klienty areálu dle jednotlivých typů služeb. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv.
Komunikační strategie Paláce Flóra
Caletková, Miroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pospíšil, Lukáš (oponent)
V rámci zpracovávání tohoto tématu jsem spolupracovala s marketingovou ředitelkou Paláce Flóra, Šárkou Bušková, které mi v mnohém pomáhala. Práce je strukturována do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část je dále členěna do tří hlavních kapitol. Postupně zde procházíme pojmy jako "Marketing", "Marketingový mix", dále přecházíme ke komunikaci obecně a nakonec k zásadám efektivní marketingové a komerční komunikace. Praktická část se zabývá konkrétním obchodním centrem, jeho postavením na pražském trhu, strategií a přístupem k návštěvníkům. Je členěna opět do dvou základních kapitol. První z nich se zabývá situační analýzou, tedy popisem současné situace a zhodnocením přímé konkurence Paláce Flóra. V druhé části je popsána konkrétní komunikační strategie a komunikační plán Paláce Flóra na rok 2008. Což je i výstup a hlavní cíl této diplomové práce. K dosažení cílů byly použity poznatky z nastudované literatury doplněné o informace získané sledováním aktuální situace mezi obchodními centry. Část údajů byla použita na základě kontaktu s marketingovým oddělením Paláce Flóra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.