Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání společenské odpovědnosti vysoké školy z pohledu zainteresované strany
Vránová, Lucie
Vránová, L. Vnímání společenské odpovědnosti vysoké školy z pohledu zainteresované strany. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. V bakalářské práci je řešeno téma vnímání společenské odpovědnosti Mendelovy univerzity v Brně místní komunitou, kterou tvoří obyvatelé žijící v městské čtvrti Černá Pole. Cílem práce je zhodnotit stav informovanosti místní komunity o aktivitách třetí role univerzity. Data jsou získána prostřednictvím primárního výzkumu, který je založen na normě ISO 26 000. V práci je zhodnoceno, které komunikační kanály jsou pro Mendelovu univerzitu v Brně nejefektivnější. Na základě provedených analýz jsou pro Mendelovu univerzitu v Brně vytvořena doporučení, jakým způsobem by mohla komunikovat s místní komunitou.
Marketingová komunikace české handicapované reprezentantky v tenise Ladislavy Pořízkové
Petrák, Pavel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace české handicapované reprezentantky v tenise Ladislavy Pořízkové Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je předložení návrhů pro zlepšení marketingové komunikace Ladislavy Pořízkové na základě analýzy a zhodnocení současného stavu. Metody: Definovat současný stav marketingové komunikace Ladislavy Pořízkové umožnily kvalitativní metody, mezi které patří analýza dokumentů a sociálních sítí, hloubkový rozhovor s paní Pořízkovou a také kvantitativní metody, konkrétně dotazníkové šetření provedené s fanoušky paní Pořízkové. Ke konfrontaci názorů a marketingové komunikaci paní Pořízkové dostal prostor se vyjádřit také marketingový odborník Mgr. Richard Valoušek, senior PR manager ve společnosti Raul, s. r. o. Celkové shrnutí zajistila osobní SWOT analýza. Návrhy na změny byly zpracovány na základě teoretického východiska, analýzy praktické části, návrhů fanoušků, odborníka a vlastních návrhů. Výsledky: Výsledkem jsou návrhy na změny v podobě modifikace marketingové komunikace, které jsou připraveny na základě nedostatků, ale i předností současné marketingové komunikace paní Pořízkové. Návrhy odpovídají chybějícím finančním prostředkům pro investice do marketingové komunikace, proto jsou primárně založeny na správném používání komunikačních kanálů a strategicky plánovaném...
Kniha jako součást kultury: Jak knihy vnímá generace Y a jak je prezentují média
Krumphanzl, Filip ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Práce si klade za cíl vědeckými metodami ozřejmit postavení knihy jako média v současné české kultuře. Protože existuje početné množství způsobů, jak lze tohoto široce definovaného cíle dosáhnout, bylo třeba nějakou metodu (a tedy úhel pohledu) zvolit. V práci se tak vyskytují dva způsoby šetření - dotazník pro zástupce generace Y a mediální analýza výstupů kulturních rubrik dvou českých deníků, Mladé fronty DNES a Práva v období měsíců června a prosince roku 2017. Všechna teoretická východiska, popisy metod a vysvětlení klíčových pojmů jsou součástí teoretické části. V dotazníku je cílem zmapovat čtenářské preference a návyky mladých čtenářů, přičemž se otázky zaměřují jak na kvalitativní, tak kvantitativní aspekty čtení knih. V mediální analýze, která je provedena kvalitativní obsahovou metodou, je zastřešujícím záměrem podat co nejpřesnější obraz, jaký média o knihách vytvářejí. Toho bude dosaženo pečlivým záznamem článků o knihách, u nichž bude sledována jak jejich četnost, tak především jejich obsahy.
Komunikační strategie města Roudnice nad Labem
Vancl, Jan ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
Práce přibližuje teoretické koncepty procesu komunikace, a to zejména se zaměřením na širokou veřejnost a média v prostředí veřejné správy. Na základě vymezení marketingového prostředí obcí a teorii komunikační strategie obcí, se přibližuje specifika samospráv malých a středních obcí. Teoretické poznatky se pokouší aplikovat na prostředí malého severočeského města Roudnice nad Labem. Výsledkem je netradiční náhled do fungování komunikace ve veřejné správě a doporučení pro její zlepšení ve zvoleném městě, ale i dalších srovnatelných obcích. Klíčová slova: komunikace, obec, městský marketing, komunikační strategie, komunikační kanály, média, vztahy s veřejností
Vliv komunikačních kanálů na rozhodování prvovoličů na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2017
Karasová, Kamila ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce s názvem Vliv komunikačních kanálů na rozhodování prvovoličů na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2017 se zabývá tím, jaký vliv má konzumace komunikačních kanálů na volební rozhodování prvovoličů, a jakým způsobem tyto kanály používají. Práce rovněž přibližuje fenomén současných názorových vůdců, kterými jsou youtubeři, blogeři a další internetové celebrity. Teoretická část práce obsahuje popis organizace voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, věnuje se definici prvovoliče z hlediska psychologického a sociologického, jeho socializaci v rámci rodiny, školy a médií, uvádí koncept political efficacy a popisuje volební účast adolescentů. Dále se práce soustředí na aktuální trendy v konzumaci komunikačních kanálů mladými lidmi a názorovým vůdcům. Tato část vychází zejména z poznatků získaných ze zahraničních studií a další relevantní tematické literatury. V analytické části se představuje metodologie výzkumu, definuje výzkumný vzorek, jeho výběr a popisuje se realizace výzkumu. Stanovené hypotézy vycházejí z výsledků zahraničních studií a pro jejich ověření bylo sestaveno kvantitativní dotazníkové šetření, které bylo distribuováno mezi mladými lidmi ve věku 18 až 22 let. Výzkumný vzorek čítající 1076 respondentů poskytl zajímavé výsledky,...
Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice
Třískalová, Pavlína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly hovoří postupně o marketingu, značce a její roli v marketingu a teoreticky vymezují marketingový výzkum trhu. Čtvrtá kapitola pak představuje dermokosmetický trh v ČR. Poslední kapitola se zabývá terénním šetřením (dotazník a Mystery Shopping), které slouží ke zjištění samotného cíle bakalářské práce. Cílem je zjistit korelaci mezi značkou doporučovanou lékárníkem v Praze a povědomím o značce mezi konečným spotřebitelem.
Zhodnocení komunikačních procesů firmy v potravinářském odvětví
Port, Milan ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnitrofiremní komunikace. Jejím cílem je zhodnocení komunikace v potravinářské firmě se zaměřením na liniového manažera, identifikace komunikačních bariér a návrhů na jejich eliminaci. Po teoretickém vymezení tématu se práce zaměřuje na šetření vybraného vzorku zaměstnanců pomocí dotazníků a polo strukturovaných rozhovorů, analýzu dat a hodnocení výsledků. Na jejich základě byla organizaci navržena opatření s cílem zlepšit vnitrofiremní komunikaci, která byla zároveň i seřazena dle priorit pro organizaci. Práce je výhradně zaměřena na danou společnost, získané poznatky a závěry jsou tak využitelné jen pro hodnocenou organizaci.
Moderní nástroje interní komunikace
Gerhátová, Jana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kadeřábek, Martin (oponent)
Interní komunikace ve firmách se v současné době stává jejich nedílnou součástí a je na ní kladen velký důraz. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda může implementace webových a mobilních aplikací zefektivnit interní komunikaci ve firmách a doporučení vhodné aplikace, která pomůže lépe komunikovat se zaměstnanci. První část práce se věnuje teorii komunikace jako obecnému pojmu a dále interní komunikaci ve firmách. Druhá část se zabývá praktickým testováním vybraných webových a mobilních aplikací, které jsou v současné době dostupné na trhu. Kvalitativní strukturované rozhovory s příjemci komunikace potvrzují jejich potenciál a efektivnost a také způsob jakým jsou vnímány za strany uživatelů. Vlastní porovnání aplikací může firmám pomoci při výběru vhodné aplikace, která přispěje ke zlepšení komunikace ve firmách.
Lidské zdroje a jejich řízení ve vybrané organizaci
MATĚJKOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je posoudit systém řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci a navrhnout případné změny pro jeho zlepšení. V literární rešerši je vysvětlen pojem řízení lidských zdrojů a jeho vývoj a jednotlivé části personálních činností. V praktické části je vytvořen dotazník, který se zaměřuje na úroveň řízení lidských zdrojů v organizaci Silon s.r.o. Dotazníkové šetření zkoumá spokojenost zaměstnanců na jejich pracovní pozici, spokojenost se mzdou a benefity, motivační program, komunikační kanál a vztahy na pracovišti. Z posbíraných informací jsou navrhnuty případné změny pro zlepšení řízení lidských zdrojů v organizaci Silon s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.