Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
PROKEŠ, Štěpán
Diplomová práce se věnuje problematice online marketingu v době pandemie, kdy jedním z nejsilnějších prodejních kanálů byl online prostor a v něm působící internetové obchody. Cílem práce je zavedení a nastavení online marketingu v již fungujícím e-shopu Obuvdirrovi.cz s následným ověřením účinnosti nastaveného online marketingu. Pozornost je soustředěna na nastavení online marketingové strategie, její implementaci a následné vyhodnocení efektivity při stanovených klíčových ukazatelích výkonnosti. Práce pojednává o aktuální situaci českého e-commerce, principech online marketingu a zákonnitostech mezi uživatelem a inzerentem. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky během kampaně aktivní v roce 2021 včetně návrhů doporučení ke zlepšení.
Political Marketing in the Czech Republic: Possibilities, Tools, Optimalization and Budgets
Šťastný, Tomáš ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Kubátová, Hana (oponent)
Táto diplomová práca je venovaná voľbám a politickému marketingu. Analyzujem v nej rôzne typy politického marketingu a nízko nákladového marketingu a ich nástrojov. Nízko nákladový marketing je špeciálna marketingová forma vhodná pre niektoré typy volebných situácií. A čo viac, môžeme ho použiť aj pre volebnú optimalizáciu. Táto optimalizácia nástrojov politického marketingu je jadrom práce. Je dôležité pre každého politika a stranu nájsť najlepšie dostupné nástroje, s najnižšími nákladmi, použiteľné pre preferované kategórie našich voličov a respondentov. Na doplnenie predstavím niekoľko druhov taktík kampaní použiteľných v Českej republike. V práci predstavím tiež návrhy rozpočtov volebných kampaní pre rôzne typy volieb v Českej republike.
Očkování proti rakovině děložního čípku
Sekaninová, Jitka ; Kolářová, Kateřina (vedoucí práce) ; Pešťanská, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je rakovina děložního čípku a její prevence se zaměřením na očkování. Cílem práce je za pomoci analýzy kampaně, Vše, co můžu, a provedených rozhovorů s matkami očkovaných dcer zjistit, jakým způsobem je konstruována zodpovědnost matek za zdraví svých dcer v souvislosti s onemocněním rakoviny děložního čípku. Bude mne zajímat jak kampaň propagující očkování, se podílí na vytváření dobrého/špatného mateřství, a jak jej konstruují matky. Dále se práce zaměřuje na genderové dopady kampaně a na způsob přístupu matek k prevenci zdraví svých dcer. Práce ukazuje, že zdraví se stává naším vlastním projektem a je takové, do jaké míry se o něj staráme a to i v souvislosti s rakovinou děložního čípku. Do popředí vstupuje téma zvažování rizik, jež je úzce spojeno s představou o dobrém rodičovství. Odlišná medikalizace těl dětí na základě genderu, které je ustavováno a reprodukováno kampaněmi i dotazovanými matkami, s sebou nese další genderové nerovnosti a stereotypní genderové konstrukce, ale také otázky zodpovědnosti za (reprodukční) zdraví.
Political Marketing in the Czech Republic: Possibilities, Tools, Optimalization and Budgets
Šťastný, Tomáš ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Kubátová, Hana (oponent)
Táto diplomová práca je venovaná voľbám a politickému marketingu. Analyzujem v nej rôzne typy politického marketingu a nízko nákladového marketingu a ich nástrojov. Nízko nákladový marketing je špeciálna marketingová forma vhodná pre niektoré typy volebných situácií. A čo viac, môžeme ho použiť aj pre volebnú optimalizáciu. Táto optimalizácia nástrojov politického marketingu je jadrom práce. Je dôležité pre každého politika a stranu nájsť najlepšie dostupné nástroje, s najnižšími nákladmi, použiteľné pre preferované kategórie našich voličov a respondentov. Na doplnenie predstavím niekoľko druhov taktík kampaní použiteľných v Českej republike. V práci predstavím tiež návrhy rozpočtov volebných kampaní pre rôzne typy volieb v Českej republike.
Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí
Kochová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí analyzuje moc nových sociálních platforem z globálního pohledu za pomocí nahlédnutí do minulosti, analýzou současného stavu a prognózou budoucího vývoje. Cílem práce je sestavit doporučení pro efektivní využití síly sociálních sítí na základě zhodnocení dopadů vybraných kampaní na sociálních sítích a porovnání využívání sociálních sítí ve třech vybraných zemích. První kapitola se zabývá samotným vznikem a charakteristikou sociálních sítí. Druhá kapitola poukazuje, v čem tato daná síla spočívá a jaké budoucí dopady a využití sociální sítě můžou mít na mezinárodní prostředí, i když budeme muset změnit to, na co jsme zvyklí. Ve třetí kapitole jsou popsány dopady vybraných marketingových kampaní, které zasáhly celý svět, a ve čtvrté byl realizován uživatelský průzkum sociálních sítí ve třech vybraných zemích (České republice, Francii a Velké Británii).
Postavení fairtradových produktů na regionálním trhu
ZEMENOVÁ, Edita
Fair trade je koncept, který přináší lepší podmínky pro producenty v rozvojových zemích a má za cíl zlepšovat jejich sociální, ekonomický a environmentální profil. Pokud chceme charakterizovat trh fair trade v Jihočeském kraji, musíme se zabývat prodejními místy a spotřebitelskými preferencemi. Na sílící fenomén fair trade mají vliv i mnohé kampaně a projekty podporující filosofii fair trade.
Preventivní opatření v silničním provozu a jejich význam při snižování počtu dopravních nehod ve vybrané lokalitě
KADLEC, Roman
Bakalářská práce popisuje hlavní právní normy týkající se dopravní nehodovosti, vybírá a popisuje instituce, které byly zřízeny za účelem prevence nehodovosti v silničním provozu, vyjmenovává a popisuje vybrané kampaně a analyzuje preventivní opatření v silničním provozu de lege lata a pokouší se stanovit a optimalizovat dopad prevence na snižování počtu dopravních nehod de lege ferenda.
Analýza kampaní na úsporu energie v České republice
Rudolfová, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce analyzuje kampaně na téma úspor energie, které v minulosti proběhly nebo právě probíhají na území České republiky. Práce je zaměřena jen na kampaně čtyř největších energetických společností působících v České republice, konkrétně společností ČEZ, RWE, E.ON a PRE. Cílem práce je popsat způsoby a především nástroje marketingové komunikace kampaní jednotlivých energetických společností a prostřednictvím dotazníkového šetření se dozvědět, jaký mají lidé v České republice postoj k problematice úspor energie, zda v české společnosti existuje povědomí o kampaních podporující úspory a zda mají lidé vůbec zájem o informace týkající se této problematiky a tedy i o kampaně tohoto typu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů z marketingu a z oblasti společenské odpovědnosti firem, které souvisejí s tématem bakalářské práce a umožňují lépe pochopit následující praktickou část. Praktická část popisuje důvody vzniku kampaní, situaci na trhu s elektrickou energií a zemním plynem a analyzuje vybrané kampaně na úsporu energie. Součástí praktické části je také již zmíněné dotazníkové šetření.
Politická image a negativní kampaně
Pečmanová, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Malík, Stanislav (oponent)
Práce zpracovává dvě témata politického marketingu. Popisuje jednotlivé aspekty image politických subjektů a faktory, které ji ovlivňují. Druhé téma tvoří negativní kampaně. V práci je popsán tento novodobý fenomén, jsou uvedeny jeho negativa i pozitiva. Praktická stránka práce se snaží odhalit nahlížení obyvatel malých obcí na tato témata. Výsledky výzkumu mohou být využity politickými stranami v praxi.
Programy a kampaně zaměřené na BOZP
Vacek, Josef ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce objasňuje důvody tvorby programů a zavádění kampaní zaměřených na bezpečnost a ochranu zdraví při práci (BOZP). Na základě statistik pracovní úrazovosti, provedených výzkumů a šetření shledáváme nezbytností změnit postoje, přístupy a myšlení veřejnosti, managementu firem a zaměstnanců k otázkám BOZP. Současný stav je takový, že oblast BOZP není lidmi přijímána v pozitivním slova smyslu, ale naopak je chápána jako přítěž. A s tímto stavem nelze dosáhnout snížení počtu pracovních úrazů a případů nemocí z povolání a taktéž přirozeného vytváření kvalitní kultury práce a pracovní pohody. Práce se tedy též zabývá tím, jakými prostředky současnou situaci vyřešit. Těmito prostředky jsou z velké části osvěta a propagace BOZP. Opět je pomocí výzkumů a šetření zjišťováno, jaké konkrétní nástroje osvěty a propagace jsou pro tuto oblast nejúčinnější a to i z hlediska obsahové stránky. Součástí teorie této práce je historický pohled na vývoj bezpečnosti práce od prvních dochovaných důkazů až po poválečný vývoj v Československu. Osvěta a kampaně jichž jsou programy a kampaně součástí, vycházejí z obecných marketingových principů a přímo tvorba a zavádění kampaní je záležitostí sociálního marketingu. Proto je část teorie zaměřena na prvky marketingu použitelných při osvětě a propagaci BOZP a také přímo na marketing sociální a sociální reklamu. Jedna z kapitol rozvádí postup pro realizaci kampaní zaměřených na BOZP. Konkrétně vymezuje cílové skupiny, využitelné nástroje a prostředky, plánování, konkretizaci partnerů při kampani, principy samotné realizace a závěrem rozebírá jak kampaně hodnotit a způsoby získání zpětné vazby po kampani. Pro názornost jsou v práci charakterizovány aktuální kampaně zaměřené na oblast BOZP v České republice a to i ve spolupráci s Evropskou unií. Právě v zemích Evropské unie je BOZP na velmi vysoké úrovni a jelikož je naše země součástí tohoto společenství, je téměř povinností využít zkušeností těchto zemí a spolupracovat s nimi. Závěr teoretické části tedy rozebírá jak zmíněné země k této problematice přistupují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.