Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení fairtradových produktů na regionálním trhu
ZEMENOVÁ, Edita
Fair trade je koncept, který přináší lepší podmínky pro producenty v rozvojových zemích a má za cíl zlepšovat jejich sociální, ekonomický a environmentální profil. Pokud chceme charakterizovat trh fair trade v Jihočeském kraji, musíme se zabývat prodejními místy a spotřebitelskými preferencemi. Na sílící fenomén fair trade mají vliv i mnohé kampaně a projekty podporující filosofii fair trade.
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
ZEMENOVÁ, Edita
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci u vybrané maloobchodní jednotky. Hlavním cílem práce bylo analyzovat používání nástrojů marketingové komunikace u maloobchodní jednotky COOP. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření, který měl potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.