Název: Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Překlad názvu: Online marketing in a selected e-shop during a pandemic
Autoři: PROKEŠ, Štěpán
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-commerce; e-shop; kampaně; konverze; online marketing; campaigns; conversion; e-commerce; e-shop; online marketing
Citace: PROKEŠ, Štěpán. Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie . České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/66458

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-519165


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet