Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
PROKEŠ, Štěpán
Diplomová práce se věnuje problematice online marketingu v době pandemie, kdy jedním z nejsilnějších prodejních kanálů byl online prostor a v něm působící internetové obchody. Cílem práce je zavedení a nastavení online marketingu v již fungujícím e-shopu Obuvdirrovi.cz s následným ověřením účinnosti nastaveného online marketingu. Pozornost je soustředěna na nastavení online marketingové strategie, její implementaci a následné vyhodnocení efektivity při stanovených klíčových ukazatelích výkonnosti. Práce pojednává o aktuální situaci českého e-commerce, principech online marketingu a zákonnitostech mezi uživatelem a inzerentem. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky během kampaně aktivní v roce 2021 včetně návrhů doporučení ke zlepšení.
Komparace vybraných spořících produktů
PROKEŠ, Štěpán
Tématika bakalářské práce je zaměřena na problematiku střádání peněžních prostředků. Práce zkoumá spořící nástroje na základě rizika ztráty prostředků, dostupnosti a relativního zhodnocení vložených prostředků. Důležitou roli zastupuje inflace, která v čase navyšuje cenové hladiny zboží a služeb. Oblasti zkoumání jsou použity v závěrečné komparaci nástrojů v ukázkovém a dílčích praktických příkladech. Primárním cílem práce je porovnání spořících nástrojů vzhledem k délce střádání a rizik s ním spojených.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.