Název: Postavení fairtradových produktů na regionálním trhu
Překlad názvu: The position of fairtrade products on the regional market
Autoři: ZEMENOVÁ, Edita
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ekonomická fakulta; Fair trade; kampaně; komodity; marketingový mix; obchodní řetězce; principy; specializované prodejny zdravé výživy; campaigns; chain stores; commodities; Faculty of Economics; Fair trade; marketing mix; principles; specialty health food stores
Citace: ZEMENOVÁ, Edita. Postavení fairtradových produktů na regionálním trhu. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31989

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173563


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-05, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet