Název: Politický marketing v ČR: možnosti, moderní nástroje, volební optimalizace a rozpočty voleb
Překlad názvu: Political Marketing in the Czech Republic: Possibilities, Tools, Optimalization and Budgets
Autoři: Šťastný, Tomáš ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Kubátová, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: kampaně; marketing; strategie; volby; volební systémy; Česká republika; campaigns; Czech Republic; elections; electoral systems; marketing; strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48248

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-471209


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet