Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 127 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Expanze podniku na Polský trh
Svobodová, Marie ; Ing. Petr. Morcinek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu železnic. Návrh strategie je zohledněn veškerými riziky a příležitostmi, které se na polských železnicích vyskytují.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Slobodníková, Eva ; Ledvinka, Karel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí a problematiku dotazníkového průzkumu. Teoretická východiska jsou aplikována na konkrétní produkt, běžecké boty od společnosti adidas. Z dotazníkového průzkumu, vnitřní a vnější analýzy, vyplynuly faktory, se kterými zákazníci jsou nebo nejsou spokojeni. Na základě výstupu z dotazníků jsou stanoveny konkrétní návrhy na růst spokojenosti zákazníků s produktem.
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.
Podnikatelský záměr
Těžký, Martin ; Miskolczi, Martina (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje podnikatelský záměr rozšíření kadeřnictví, které funguje v Brně již deset let, na luxusnější kadeřnické studio. Podrobným a komplexním rozborem různorodých aspektů podnikání včetně rekonstrukce provozovny, nového vybavení, rozšíření nabídky služeb, personálního zajištění, marketingové komunikace či finančního rozboru se dokáže, že záměr je realizovatelný. Velká pozornost je věnována reálnosti podnikatelského záměru a finanční kalkulaci postavené na konzervativních odhadech výnosů a nákladů a reálných možnostech financování záměru z cizích zdrojů.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Porazilová, Erika ; Ptáček, Roman (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr pro rozvoj firmy, která se zabývá výrobou plastových výrobků a nese název ITMS PLAST s.r.o. Projekt je postavený na inovaci výrobků, konkrétně zavedení nového výrobku. Rozšiřující se výroba vyžaduje i změnu ve výrobním prostředí. V úvodní teoretické části je struktura a definice podnikatelského záměru. Druhá část obsahuje analýzy, které jsou vypracované dle teoretických poznatků. Vlastní návrhy obsahují řešení, které by mělo vylepšit situaci v podniku.
Reporting vybrané firmy
Drábková, Adéla ; Horák, Pavel (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá reportingem. V první části práce je teoreticky vysvětlen pojem reporting, jako jedna ze základních funkcí controllingu, PESTE analýza, Porterův model pěti sil, 7S analýza a SWOT analýza. Praktická část je zaměřena na analýzu dané situace společnosti v oblasti reportingu a následné návrhy na zlepšení této situace.
Development of Business Activities of the Company in the Textile Industry
Adamovičová, Lucia ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with development of business activities of company Ilmodo, s.r.o., which lead to effectiveness and sale increase. Thesis contains theoretical knowledge about market and strategic analysis of internal and external environment. The analytical part describes current situation of the company which is summarized in SWOT analysis. The last part consists of recommendations relating to development of activities focused on sales, marketing and managing.
Tvorba strategie v podmínkách výrobního podniku
Kozubík, Jan
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci strategického návrhu v podmínkách výrobního podniku na českém trhu. Cílem práce bylo navrhnout a popsat možné nové strategie na základě dílčích výsledků z analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V práci bylo v rámci vnějšího prostředí využito metod PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. V rámci vnitřního prostředí bylo využito metody 7S a vybraných poměrových ukazatelů finanční analýzy. Na základě dílčích zjištění bylo v práci využito metod SWOT analýzy a matic EFE, IFE, IE a SPACE. Výsledkem práce je podrobný popis navržené strategie, konkrétní doporučení podniku pro implementaci strategického návrhu a ekonomické hodnocení dopadů strategického návrhu. Strategický návrh v případě aplikování povede ke zlepšení efektivity podniku.
Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar
Kolajová, Kamila
Kolajová, K., Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné pracovní kroky, které povedou k rozvoji minipivovaru Syrovar a díky tomu zlepší své postavení na trhu v pivovarnickém odvětví. Návrhy vyhází se SWOT analýzy. K identifikaci vnějšího prostředí je využita PESTE analýza a Porterova analýza pěti sil. Vnitřní prostředí je popsáno pomocí faktorů technického rozvoje, marketingových a distribučních faktorů, výrobních faktorů, pracovních zdrojů a finanční analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 127 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.