Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití smyslového marketingu v místě prodeje
Jílková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce pojednává o smyslovém marketingu v místě prodeje se zaměřením na jeho provedení v praxi. První část nahlíží do psychologie zákazníka a snaží se najít příčiny jeho nákupních rozhodnutí. Vzhledem k faktu, že se více než 80 % zákazníků rozhoduje o koupi určitého produktu až v místě prodeje, roste důležitost marketingové komunikace v místě prodeje, která dokáže impulzní nákup ovlivnit nejvíce. V dnešní době navíc zákazníci očekávají od nakupování nějaký ojedinělý zážitek spojený s emocemi. Druhá část bakalářské práce se tedy zabývá marketingem zaměřeným na emoce, které závisí na smyslovém vnímání. Z toho vyplývá, že je pro vyvolání příjemných emocí u zákazníka důležité působit převážně na jeho smysly. Na základě poznatků zahrnutých v části o smyslovém marketingu se bakalářská práce nakonec věnuje také příkladům efektivního využití tohoto typu marketingové komunikace v praxi. Prostřednictvím terénního šetření je zde podrobně popsáno několik provozoven, které nabízejí svým zákazníkům výjimečný zážitek z nakupování.
Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v prodejnách s potravinami
Kramářová, Denisa
Cílem této bakalářské práce je identifikace nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují zákazníka při výběru alkoholických nápojů v maloobchodních prodejnách s potravinami, důraz byl kladen na faktory působící v místě prodeje. Bylo provedeno terénní šetření (n = 35), pozorování a hloubkové rozhovory (n = 32). K vyhodnocení kvalitativních dat byla využita obsahová analýza. Na základě získaných výsledků byla formulována obecná doporučení využitelná prodejci těchto alkoholických nápojů.
Využití smyslového marketingu v místě prodeje
Jílková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce pojednává o smyslovém marketingu v místě prodeje se zaměřením na jeho provedení v praxi. První část nahlíží do psychologie zákazníka a snaží se najít příčiny jeho nákupních rozhodnutí. Vzhledem k faktu, že se více než 80 % zákazníků rozhoduje o koupi určitého produktu až v místě prodeje, roste důležitost marketingové komunikace v místě prodeje, která dokáže impulzní nákup ovlivnit nejvíce. V dnešní době navíc zákazníci očekávají od nakupování nějaký ojedinělý zážitek spojený s emocemi. Druhá část bakalářské práce se tedy zabývá marketingem zaměřeným na emoce, které závisí na smyslovém vnímání. Z toho vyplývá, že je pro vyvolání příjemných emocí u zákazníka důležité působit převážně na jeho smysly. Na základě poznatků zahrnutých v části o smyslovém marketingu se bakalářská práce nakonec věnuje také příkladům efektivního využití tohoto typu marketingové komunikace v praxi. Prostřednictvím terénního šetření je zde podrobně popsáno několik provozoven, které nabízejí svým zákazníkům výjimečný zážitek z nakupování.
Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem
Kozel, Adam ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou pozici reklamy v masmédiích a in-store komunikace na českém trhu a současně na základě provedeného marketingového výzkumu zhodnotit způsob, jakým jsou tyto dvě formy komunikačního mixu vnímány v očích běžných českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, rozdělení, příklady z praxe, znaky a fungování reklamy, stejně jako in-store komunikace na tuzemském trhu. V druhé části práce je kladen důraz především na praktickou implementaci těchto zkoumaných skutečností do primárního dotazníkového šetření tak, aby mohlo dojít k ověření a zhodnocení těchto teoretických informací v praxi prostřednictvím odpovědí respondentů. Závěr práce shrnuje dosažené výsledky, hodnotí naplněnost cílů práce, formuluje doporučení a analyzuje data získaná z provedeného marketingového výzkumu.
Instore komunikace
Walzelová, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Nikolič, Marta (oponent)
Diplomová práce se zabývá problémy in-store komunikace od Briefu POS po vystavení na prodejně. Podstatou práce je odhalit úzká místa jinak velmi efektivních nástrojů podpory prodeje. Cílem je ověřit hypotetické problémy, které znemožňují efektivnost POS nástrojů na maloobchodních prodejnách. Práce tak přináší jiný úhel pohledu a snaží se problémy odhalit a zviditelnit, ale také nalézt jejich možná řešení. Výstupy jsou podloženy výzkumy ze tří oblastí. Jedná se o zákaznický výzkum, výzkum výrobce a realizátora POS, výzkum maloobchodních prodejen typu hypermarket. Využívá se metod pozorování, dotazování a asistovaného nákupu. Ověřené problémy, které vyplývají z komplexního výzkumu a snižují efektivnost tvorby a vystavení POS jsou tyto: nedefinování cíle, pro který se POS vytváří; nedostatečná atraktivita pro zákazníka; převaha levného provedení nad kreativním ztvárněním a originalitou; nesoulad mezi materiálem POS vzhledem k typu vystavovaného produktu a špatná spolupráce mezi subjekty v celém procesu.
Marketing maloobchodu
Demuth, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Práce se zabývá marketingem maloobchodu v České republice, se zvláštním zaměřením na in-store marketingové nástroje a aktivity. Cílem práce je zhodnotit využití marketingových nástrojů v konkrétní maloobchodní prodejně. Touto zvolenou prodejnou je potravinový supermarket Billa. V první části práce jsou na základě odborné literatury představeny jednotlivé relevantní marketingové nástroje a zároveň i stručná historie a vývoj marketingu maloobchodu v České republice. Druhá část se soustřeďuje na situaci ve vybrané prodejně, představuje jednotlivé kategorie používaných marketingových nástrojů a zároveň nabízí jejich hodnocení.
Efektivita komunikace v místě prodeje
Kurzawa, Ondřej ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Tato diplomová práce se zaobírá komunikací se zákazníkem v místě prodeje. Jejím cílem je využít současné teoretické přístupy ke zkoumané oblasti za účelem navrhnutí konkrétního řešení pro zvýšení efektivity komunikace dermokosmetických produktů v lékárnách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.