Název: Efektivita komunikace v místě prodeje
Překlad názvu: Communication Effectiveness at Point of Sale
Autoři: Kurzawa, Ondřej ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dermokosmetika; in-store komunikace; lékárna; marketingová komunikace; místo prodeje; plánogram; point of purchase (POP); point of sale (POS); shopper marketing; vizuální merchandising; dermo-cosmetics; in-store communication; marketing communication; pharmacy; planogram; point of purchase (POP); point of sale (POS); shopper marketing; visual merchandising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23354

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75348


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet