Název: Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem
Překlad názvu: The perception of advertisement and in-store communication by Czech consumer
Autoři: Kozel, Adam ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: in-store komunikace; maloobchod; marketingový výzkum; POP prostředky; reklama; advertisement; in-store communication; marketing research; POP promotion; retail

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40397

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191944


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet