Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v prodejnách s potravinami
Kramářová, Denisa
Cílem této bakalářské práce je identifikace nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují zákazníka při výběru alkoholických nápojů v maloobchodních prodejnách s potravinami, důraz byl kladen na faktory působící v místě prodeje. Bylo provedeno terénní šetření (n = 35), pozorování a hloubkové rozhovory (n = 32). K vyhodnocení kvalitativních dat byla využita obsahová analýza. Na základě získaných výsledků byla formulována obecná doporučení využitelná prodejci těchto alkoholických nápojů.
Nákupní chování spotřebitelů se zrakovým hendikepem
Kramářová, Denisa
Kramářová, D. Nákupní chování spotřebitelů se zrakovým hendikepem. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce je zaměřená na identifikaci největších překážek a bariér, kterým musí čelit zrakově hendikepovaní spotřebitelé při nákupu potravin. Cílem je tvorba obecných doporučení pro prodejce, která plynou z výsledků primárního výzkumu. Za tímto účelem byly realizované hloubkové rozhovory s dospělými spotřebiteli (n = 30) a dále jejich pozorování na prodejních plochách při nákupu potravin (n = 5). Následně byli osloveni manažeři vybraných prodejen (n = 6) za účelem zjištění jejich přístupu k dané problematice. Terénní výzkum týkající se prodejen s potravinami byl zvolený jako doplňková metoda. Primárnímu šetření předcházela poměrně rozsáhlá orientační analýza, při které byly využity převážně zahraniční vědecké poznatky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kramárová, Dorota
2 Kramářová, Dana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.