Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Geolokační služby a hry a jejich využití v knihovnách
Fousková, Kristýna ; Stöcklová, Anna (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce na téma "Geolokační služby a hry a jejich využití v knihovnách" se zabývá geolokačními službami a hrami, které mohou mít pozitivní dopad pro knihovny. První kapitola je věnována současným geolokačním službám a hrám a stručně popisuje jejich princip a funkci. Další kapitola se blíže zaměřuje na konkrétní hru, kterou je Geocaching. Popisuje její princip, historii a také představuje příklady keší a jejich jednotlivé typy. Třetí kapitola je zaměřena na konkrétní využití geocachingu v knihovnách. Představuje existující příklady knihoven, které mají zkušenosti s geocachingem, a popisuje další nápady na jeho využití v knihovnách. Poslední kapitola obsahuje modelový návrh umístění keše v knihovně.
Využívání geolokačních služeb v ČR
Nováková, Petra ; Zbiejczuk, Adam (vedoucí práce) ; Fiala, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou využívání geolokačních služeb v České republice. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje LBS aplikace a jejich používání v online marketingu. Praktická část analyzuje výsledky provedeného dotazníkového šetření zaměřeného na zkušenosti uživatelů s aplikací Foursquare a Swarm a na jejich názor na změnu, kterou aplikace Foursquare prošla v roce 2014. Součástí této práce je také analýza čtyř institucí využívajících na Foursquare aktivní venues k marketingovým účelům. Cílem této práce je zjistit, jaká je aktuální situace s využíváním geolokačních sociálních sítí, především Foursquare a Swarm, v České republice z pohledu jak běžných uživatelů, tak správců daných venues. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využívání geolokačních služeb v ČR
Nováková, Petra ; Zbiejczuk, Adam (vedoucí práce) ; Fiala, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou využívání geolokačních služeb v České republice. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje LBS aplikace a jejich používání v online marketingu. Praktická část analyzuje výsledky provedeného dotazníkového šetření zaměřeného na zkušenosti uživatelů s aplikací Foursquare a Swarm a na jejich názor na změnu, kterou aplikace Foursquare prošla v roce 2014. Součástí této práce je také analýza čtyř institucí využívajících na Foursquare aktivní venues k marketingovým účelům. Cílem této práce je zjistit, jaká je aktuální situace s využíváním geolokačních sociálních sítí, především Foursquare a Swarm, v České republice z pohledu jak běžných uživatelů, tak správců daných venues. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Gamifikace v online marketingu
Pohůnek, Vojtěch ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Gamifikace je v současnosti jeden z nejrychleji rostoucích trendů v marketingu. Zabývá se problematikou přilákání nových zákazníků a udržení si stávajících za pomoci zavádění herních mechanik a principů do neherního prostředí. Gamifikace není jen současný trendový pojem. Podle analytické firmy Gartner bude mít do roku 2014 každá větší společnost gamifikačního konzultanta, kterému bude přikládána stejná váha, jako v současnosti expertům na nová média a sociální sítě. Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na gamifikaci směrem k webu, webovým službám a online marketingu. Klade si za cíl jednak vyložit samotný pojem gamifikace a přiblížit základní herní mechanismy aplikovatelné v prostředí internetu, ale zároveň i popsat a zhodnotit praktické příklady užití gamifikace směrem k online marketingu.
Geolokační služby a hry a jejich využití v knihovnách
Fousková, Kristýna ; Stöcklová, Anna (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce na téma "Geolokační služby a hry a jejich využití v knihovnách" se zabývá geolokačními službami a hrami, které mohou mít pozitivní dopad pro knihovny. První kapitola je věnována současným geolokačním službám a hrám a stručně popisuje jejich princip a funkci. Další kapitola se blíže zaměřuje na konkrétní hru, kterou je Geocaching. Popisuje její princip, historii a také představuje příklady keší a jejich jednotlivé typy. Třetí kapitola je zaměřena na konkrétní využití geocachingu v knihovnách. Představuje existující příklady knihoven, které mají zkušenosti s geocachingem, a popisuje další nápady na jeho využití v knihovnách. Poslední kapitola obsahuje modelový návrh umístění keše v knihovně.
Knihovny na sociálních sítích z pohledu čtenářů/uživatelů
Bouzková, Tereza ; Zbiejczuk, Adam (vedoucí práce) ; Němečková, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjištění uživatelského pohledu na působení knihoven na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá internetovými sociálními sítěmi v obecném pojetí. Shrnuje jejich definici, historii a charakteristiku vybraných sítí (Facebook, Foursquare, Twitter a YouTube). Dále se věnuje vybrané literatuře na téma knihoven na sociálních sítích a charakteristice Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové, jejímu způsobu propagace a využívání sociálních sítí v ní. Praktická část je realizována průzkumem mezi uživateli Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové a je zaměřena na sociální síť Facebook. Výsledky průzkumu jsou uvedeny v závěru bakalářské práce.
Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity
Michálek, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity Fakulty managementu v Jindřichově Hradci v porovnání s jejími konkurenčními fakultami. V závěru práce stanovuje doporučení pro řízení a sledování efektivity kampaní v prostředí sociálních sítí.
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financials
Klápová, Nikola ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financial. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro efektivní využívání sociálních sítí společnosti. Doporučení jsou navrhnuta na základě provedené analýzy o využívání sociálních sítí konkurenčních firem. První část práce se zabývá problematikou sociálních sítí a Competitive Intelligence. Teoretická část diplomové práce vysvětluje pojem sociální síť, prezentuje vybrané české i světové sociální sítě a objasňuje tématiku Competitive Intelligence. Praktická část prezentuje společnost Provident Financial, včetně současného stavu využívání sociálních sítí a firemního Competitive Intelligence. Následuje prezentování vybraných analyzovaných konkurenčních společností s popisem využívání jejich sociálních sítí. Analýza sociálních sítí konkurenčních firem je zakončená sumarizací výsledků analýzy i s benchmarkingovými ohodnoceními. Výsledky benchmarkingu slouží jako podklad pro sestavení sady doporučení k efektivnějšímu využívání sociálních sítí společnosti Provident Financial.
Analýza možného využití sociálních sítí v marketingové strategii firmy
Peřich, Jakub ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Křivinková, Tereza (oponent)
Hlavním cílem je zhodnotit působnost baru U staré studny na sociálních sítích a navrhnout kroky, které firmě umožní dosáhnout úspěchu hlavně na Facebooku, ale i na dalších sítích jako jsou Foursquare a Twitter. V současné době totiž bar využívá sociálních sítí pouze v omezené míře a touto prací bych chtěl přispět k lepšímu pochopení problematiky a také ukázat cestu, jakou by se měly jejich online aktivity dále ubírat. Teoretická část se zabývá problematikou sociálního grafu, který dále aplikuje na moderní online sociální sítě. V praktické části jsou již uvedené konkrétní kroky, které mají za cíl vylepšit marketingové působení firmy především na Facebooku, ale i na Twitteru a Foursquare.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.