Název: Gamifikace v online marketingu
Překlad názvu: Gamification in Online Marketing
Autoři: Pohůnek, Vojtěch ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Foursquare; game design; Gamifikace; GL Extra; herní mechaniky; internet; online marketing; typologie hráčů; Foursquare; game design; game mechanics; Gamification; GL Extra; internet; online marketing; player types

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/54962

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324256


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet