Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mlha
Volkova, Zoya ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt „Mlha” představuje vizuální vyprávění na pomezí 2D digitální hry a interaktivní animace. Virtuální prostor se zde tematicky pohybuje mezi klíčovými slovy jako je sen, spánek, limbo, fáze smutku, fáze umírání. Následně je zpracovává formou metafory za pomoci neexistující krajiny s konkrétními prvky (stromy, rostliny a další). Cesta krajinou, cesta mlhou. Součástí pohybu virtuálním prostorem je zde průzkum lineárního vypravení v čase.
Real-time vizualizace povětrnostních vlivů v terénu
Vlček, Adam ; Jošth, Radovan (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Díky obrovskému výpočetnímu výkonu se virtuální realita stává stále pestřejší a dynamičtější. Tato práce si klade za cíl prozkoumat vybrané povětrnostní vlivy v terénu, možnosti jejich simulace a dynamického zobrazení v reálném čase na současných osobních počítačích. Cílem je spíš nalezení dobře vypadajících rychlých aproximací než dokonalý fyzikální model. Je zde rozebráno použití moderních programovatelných GPU nejen pro účely zobrazování, ale také jako velmi silný výpočetní prostředek pro simulaci přírodních dějů. Práce je zaměřena zejména na pohyb vody terénem a její vliv na něj. Jedná se například o tání sněhu, erozi nebo výskyt různých druhů rostlin podle preferované vlhkosti. Pro tyto účely je využito dynamické texturování terénu a algoritmy umožňující rychlou úpravou zobrazované geometrie včetně počítání normál.
Realistický model oblohy
Kussior, Zdeněk ; Bílek, Václav (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Dokument popisuje teoretickou přípravou a řešení realistické vizualizace volumetrických oblaků pro prostředí simulátoru, běžícího v reálném čase. V první části se zabývám meteorologickým základem celého problému a uvádím mezinárodní klasifikaci oblaků do deseti základních kategorií včetně popisu jejich vzhledu, výskytu a okolností vzniku. Druhá část se zabývám zpětnou interakci oblaků se simulátorem. Ta dává oblačnosti charakter mechanické a elektromagnetické překážky, se kterou je v realistické simulátoru techniky vhodné počítat. Dále popisuji některé technologie i konkrétní implementace vizualizace a hodnotím jejich vlastnosti. V poslední části dokumentu popisuji samotnou implementaci systému zobrazování volumetrických oblaků a pokouším se popsat směr, kterým bude možné projekt v budoucnu dále rozvíjet.
Atmosférické jevy
Radouš, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vizualizace atmosférických jevů pomocí prostředků knihovny OpenGL. Práce obsahuje teoretické podklady pro déšť, sněžení, mlhu, blesky, vítr, tornádo a duhu, které jsou dále převedeny do podoby algoritmů. Výstupem práce je aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která je schopna zobrazit sedm přírodních jevů zasazených v krajině.
Mlhy a dráhová dohlednost na letišti Brno-Tuřany
Tarasovičová, Nikola ; Třetina, Karel (oponent) ; Krška, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá dohledností a dráhovou dohledností, jejich hlášením v různých meteorologických zprávách, způsoby jejich určování a jevy, které je zhoršují. Soustřeďuje se na mlhy jako hlavní příčinu malé dohlednosti a zabývá se jejich vznikem, rozdělením a jejich vlivem na letecký provoz. Zvláštní pozornost je věnována způsobům určování dohlednosti a dráhové dohlednosti na letišti Brno-Tuřany a výskytu mlh na tomto letišti. Obsahuje výsledky statistického zpracování mlh při směru a rychlosti větru a jejich synoptických podmínkách, a to během chladného pololetí 2008/09 až 2012/13.
RGB MATRIX LED systém
Sikora, Roman ; Fedra,, Zbyněk (oponent) ; Hudcová, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem řídícího software pro modul zadní RGB LED svítilny umožňující navrhovat a zobrazovat libovolná barevná schémata. Součástí práce je kompletní tvorba software pro platformou Raspberry Pi 3, kterým je svítilna řízená. Tato práce se také věnuje vytvoření uživatelského rozhraní na platformě Windows pro snadný návrh barevných schémat obsahujících typické funkce zadní svítilny jako tail, stop, reverse, fog, direction indicator, coming home a leaving home. Součástí práce je implementace řízení modelu přes automobilovou sběrnici CAN a tvorba řídícího software na platformě Windows. V práci je rovněž celek složený z modelu lampy a Raspberry Pi testován na Conducted emissions.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. K vytvoření intra se využívá OpenGL API a jeho nadstavby. V práci jsou popsány techniky pro generování grafického obsahu, zahrnující procedurální generování, Perlinův šum, mipmapping, volumetrické paprsky, face culling, instancing, mlhu, skybox, a metody pro snížení velikosti výsledného spustitelného souboru. Výsledkem je grafické intro obsahující záběry z nočního města.
Integrace IBM SoftLayer do prostředí ManageIQ
Coufal, Tomáš ; Fiedor, Tomáš (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Cloudová řešení získávají na popularitě, spolu s tím však roste jejich složitost. Pro jejich efektivní správu a řízení existují různá řešení. Projekt ManageIQ je jedním z těchto nástrojů. Tato bakalářská práce se zabývá integrací nového poskytovatele cloudové infrastruktury, IBM SoftLayeru, do prostředí správce cloudových řešení ManageIQ. Na tomto příkladě je vysvětleno, jaká rozhraní je třeba použít pro správu poskytovatelů, jak pracovat s cloudovými API a jaké výzvy je třeba řešit při integraci nového poskytovatele. Výsledkem práce je funkční prostředí umožnující snadnou práci v IBM SoftLayeru skrze ManageIQ. To uživateli zprostředkovává sledování a úpravy dostupných zařízení či vytváření a spouštění nových součástí infrastruktury.
Procedurální generování topologie města
Zvěřina, Lukáš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procedurálního modelování. Konkrétně se jedná o procedurální generování topologie města, využívající fraktální geometrii, nahrazovací gramatiky v podobě L-systémů, knihovnu OpenGL pro zobrazení scény s detailnějším popisem způsobů texturování, osvětlení a dalších grafických efektů.
Pokročilé instalace v síti
Rozkoš, Martin ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo seznámení s dostupnými řešeními pro zavádění operačních systémů ze sítě a jejich srovnání. Implementační část práce se zabývá instalací a konfigurací zvolených řešení, tvorbou obrazů operačních systémů a tvorbou upravených bootovacích menu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.