Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Action Game Demo in Unity
Petr, Radek ; Kapinus, Michal (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
This thesis focuses on game development and the design of game mechanics that allow players to interact dynamically with the environment, overcome obstacles, and progress in the game. The Unity game engine, along with its physics and artificial intelligence solutions, was utilized to create a set of tools for the player to gradually learn to use. The goal is to challenge the player with enemies and puzzles, requiring both quick action and creative problem-solving. This work provides insight into the complex process of game development and the technical challenges involved in creating engaging game mechanics that keep players engaged and immersed in the game world.
Artificial Intelligence for Strategy Games
Ščevik, Ľuboš ; Herout, Adam (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with artificial intelligence for strategy games. To be able to demonstrate the AI, I also created a 2D real-time strategy game. The Monte Carlo method played a part in the creation of this AI. It started by generating plans for the AI, then plans for its opponent. It used these plans during the simulations of battles. In the end it chose the most effective plan, which was then implemented in the game. The game, along with artificial intelligence, was created in the Unity game engine.
Umělá inteligence pro strategické hry
Ščevik, Ľuboš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá umelou inteligenciou pre strategické hry v reálnom čase. Pri tvorbe umelej inteligencie sa využila metóda Monte Carlo. Hra, spolu s umelou inteligenciou, bola vytvorená v hernom engine Unity.
Generování a úprava 3D terénu podle map
Oplatek, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření takové aplikace, která koncovému uživateli dovolí vygenerovat libovolnou oblast na zemi jako 3D mapu, kterou si bude uživatel moct prohlédnout a seznámit se s touto oblastí, než se tam případně vydá. Aplikace byla vyvíjena jako desktopová aplikace v jazyce C++ s využitím OpenGL na zobrazení výsledku a Qt frameworku na uživatelské rozhraní. Přínosem aplikace je, že dovoluje nastavit například hustotu vegetace, a uživateli se tak zobrazí i běžně skryté cesty, a i na méně známých místech poskytuje reálné cesty.
Realistické zobrazování voxelových scén v reálném čase
Flajšingr, Petr ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací realistického zobrazování voxelových scén za využití grafické karty. Práce vysvětluje základy realistického zobrazování a voxelovou reprezentaci vizuálních dat. Představuje také některé hierarchické struktury použitelné pro akceleraci. Popisuje návrh řešení zaměřující se na reprezentaci voxelových dat a jejich vykreslování. Práce popisuje knihovny vytvořené v rámci práce na projektu a aplikované algoritmy. Vyhodnocuje časovou a paměťovou náročnost aplikace a její grafické výstupy.
Herní demo v Unity
Hostin, Adam ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Videohry sú v dnešnej dobe populárnejšie, ako kedykoľvek v histórii. Aj preto by sa tejto oblasti digitálneho umenia mala venovať zvýšená pozornosť. S príchodom smart telefónov sa dostupnosť videohier značne rozšírila. Dnes delí užívateľa od hry, ktorá by ho mohla zabaviť, len niekoľko ťuknutí do telefónnej obrazovky.  Cieľom tejto práce bolo naprogramovať mechaniky do herného dema. Mechaniky sa zameriavajú hlavne na pohyb postavy a objekty, s ktorými môže hráč interagovať. Hráč hrá za postavu klbka, z ktorého sa odmotáva lano. Koniec lana je zapálený a oheň sa postupne šíri, čo predstavuje pre hráča neustále riziko. V hre sa nachádzajú aj platoformy a brány meniace smer gravitácie. Zásadnou mechanikou je aj práca so svetlom, ktorá umožňuje vytvárať zaujímavé momenty pre hráča. Toto demo bolo vytvorené pomocou herného enginu Unity a jazyka C#. Výsledkom práce je aplikácia, herné demo, pre platformu android.
Zobrazování voxelových scén pomocí ray tracingu v reálném čase
Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit program k vizualizaci voxelových scén v reálném čase s využitím ray tracingu. Součástí bylo studium různých metod takového vykreslování se zaměřením na stíny. K řešení bylo využito enginu Unity a experimentálních balíčků Unity Jobs a Burst. Práce představuje různé ray tracing průchody a metodu SVGF, která slouží především k filtrování vzniklého šumu se zachováním hran. Podařilo se vytvořit program, který vykresluje tvrdé stíny, měkké stíny a ambient occlusion rychlostí přibližně padesát snímků za sekundu.
Multiplatformní karetní hra s umělou inteligencí
Trejtnar, Martin ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá umělou inteligencí v karetních hrách. Cílem je implementovat multiplatformní hru tohoto žánru v herním enginu Unity, shrnout možné přístupy vytváření inteligentních protihráčů a pro zvolenou hru navrhnout a popsat metodu nejvhodnější, případně kombinaci několika. Provedený výzkum ukázal, že problémová doména je u karetních her většinou dosti specifická a to znesnadňuje užití univerzálních algoritmů. Zvolený problém je vyřešen formou rule-based umělé inteligence. Podařilo se vytvořit inteligentního hráče pro zástupce z kategorie imperfect information games, což je jeden z hlavních přínosů této práce. Ačkoli se dopouští drobných taktických prohřešků, jeho chování většinou blízce připomíná smýšlení středně zkušených hráčů.
Trénování inteligentních agentů v enginu Unity
Vaculík, Jan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout aplikace, které demonstrují sílu strojového učení pro tvorbu umělé inteligence ve videohrách. K řešení této problematiky je použita sada nástrojů ML-Agents, která umožňuje tvorbu inteligentních agentů v enginu Unity. Jednotlivé demonstrační aplikace jsou zaměřeny na různé scénáře využití této sady. Pro trénování je použito zpětnovazební a imitační učení.
Herní demo v Unity
Timko, Jakub ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření herního dema v herním enginu Unity. Demo se skládá ze dvou částí. První částí je hra samotná, kde hráč ovládá kuličku, se kterou překonává překážky. Druhou částí je editor, který umožňuje vytváření dalších úrovní hry. V práci lze najít stručné rozebrání existujících her s podobnou tématikou a porovnání herních enginů. Rovněž se zde nachází popis návrhu a implementace obou částí dema.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Matýsek, Martin
4 Matýsek, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.