Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán: Eventová agentura cílící na zahraniční klientelu
Bukáček, Ondřej ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Desenský, Lukáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracování podrobného podnikatelského plánu pro eventovou agenturu sídlící v Praze, avšak cílící nejen na českou klientelu. Důvodem vytvoření tohoto projektu je ucelení koncepce vznikající firmy a zjištění výnosnosti a realizovatelnosti celého záměru. Struktura business plánu je popsána v teoretické části, kde autor využije několik odborných knižních zdrojů, zabývajících se touto problematikou. V praktické části se nachází konkrétní podnikatelský plán, vycházející z poznatků načerpaných v teoretické části. Tento plán je vytvořený pro interní potřeby autorova projektu. Hlavní důraz je kladen na popis příležitosti a trhu, marketingovou strategii, finanční plán a analýzu trhu, konkurence a rizik.
Modelování událostí na sémantickém webu
Hanzal, Tomáš ; Svátek, Vojtěch (vedoucí práce) ; Vacura, Miroslav (oponent)
Na sémantickém webu je mnoho ontologií a datasetů, které se zmiňují o událostech. Události jsou důležité pro naše vnímání světa i jeho popisování, a proto i pro sémantický web. Přitom není jediný nejlepší způsob jak je modelovat. To souvisí s tím, že i k otázce, co to události jsou, lze přistupovat různě. Naším cílem je lépe porozumět tomu, jak jsou události na sémantickém webu reprezentovány a co by na tom bylo možné vylepšit. Kvůli tomu se nejprve zabýváme způsoby, kterými jsou události pojímány ve filosofii a v obecných (foundational) ontologiích. Ptáme se mimo jiné na to, co nazýváme událostmi, jaký ontologický statut událostem přisuzujeme a zda a jak lze události odlišit od jiných entit jako jsou situace. Poté se přesuneme k empirické analýze jednotlivých ontologií pro modelování událostí na sémantickém webu. V této analýze zjistíme, co se obvykle na sémantickém webu nazývá událostmi (a jaké druhy událostí se zde vyskytují). Pro kritické zhodnocení těchto ontologií využíváme poznatky z filosofie událostí. Ukazujeme jejich problémy a naznačujeme cesty k jejich řešení.
Vliv domácích a zahraničních ekonomických událostí na sledovanost českého televizního zpravodajství
Procházka, Jan ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Tříska, Dušan (oponent)
Tato práce představuje výzkum televizní sledovanosti zpravodajských pořadů v České republice během let 2008 až 2013 s cílem zachytit možnou preferenci diváků po konkrétních oblastech ekonomických událostí, respektive informací. Pro potřeby ekonometrické analýzy časových řad je sestaven základní model, který je individuálně aplikován na celkem pěti časových řadách zpravodajských pořadů. Ekonometrické odhady naznačují, že klíčovými událostmi zvyšujícími sledovanost českých zpravodajských pořadů jsou nepokoje a demonstrace na území České republiky, a to s pozitivním efektem pro sledovanost ve výši až 4,1 %, či domácí katastrofické události, které zvyšují sledovanost až o 4,6 %. S negativním efektem až 2,4 % pro sledovanost televizního zpravodajství se projevily světové makroekonomické události.
Bambiriáda jako proces komunikace dětských sdružení s veřejností
ZAVADILOVÁ, Petra
Práce se zabývá rozpracováním významu aktivního využívání volného času. Upozorňuje na to, že je důležité, aby s těmito možnostmi byla seznamována společnost (děti, mládež, rodiče, úředníci, partneři). Zdůrazňuje význam společných akcí napříč organizacemi se zaměřením na snižování patologických vlivů na děti a mládež a rozvoj kompetencí. Na Bambiriádu pohlíží jako na prostředek komunikace. Cílem práce je zhodnotit význam Bambriády pro společnost. Ukazuje možnosti komunikačních procesů využívaných při akci. Upozorňuje na význam motta jako komunikačního prostředku v rámci Bambiriády. Ukazuje Bambiriádu jako akci podporující spolupráci nestátní neziskových organizací, škol a školských zařízení jednak mezi s sebou tak i se státní správou a samosprávou.
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
Vokounová, Barbora ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
V této práci je provedena analýza vlivů kongresů a veletrhů na image destinace, a to především s využitím poznatků marketingu v oblasti značek a image. Dále je využita teorie cestovního ruchu a destinačního marketingu. V navrženém interdisciplinárním přístupu představují veletrhy a kongresy faktory, které skrze různé zprostředkovatele ovlivňují image destinace. Kromě přímých obecných přínosů jsou v práci popsány proměnné, které se podílejí na transferu image veletrhů a kongresů na image destinace. Je identifikována skupina, u které se vlivy projevují nejsilněji. Pohled na současný stav veletržního a kongresového průmyslu a příklady z praxe pak demonstrují přenos asociací. Na základě získaných teoretických i praktických poznatků jsou v práci navržena opatření, která by mohla napomoci rozvoji veletržního a kongresového odvětví a zároveň mohla přispět k zesílení jeho pozitivních vlivů na image destinace.
Kulturní eventy v rámci organizace a management firemních kongresů
Janečková, Markéta ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámení s různými druhy eventů, podrobný popis průběhu od jejich samotného počátku až po závěrečné zhodnocení založený na vlastních zkušenostech i na předepsaných pravidlech. V praktické části se zaměřím na průběh a organizaci dvou reálných akcí - firemní konference a filmového festivalu. Práce diskutuje průběh obou akcí, jejich úspěchy a neúspěchy a také rozebírá jednotlivé rozdíly.
Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji
Klečacká, Simona ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Matíšek, František (oponent)
Předmětem diplomové práce "Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji" je popsat a zanalyzovat možnosti a nástroje nabídky cestovního ruchu ve vybrané destinaci. Práce zpracovává typologii zážitkové turistiky a současně definuje základní pojmy související s danou problematikou. Dále se zaměřuje na určení jednotlivých typů zážitkové turistiky, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu.
Občané o událostech na Blízkém východě a v severní Africe – duben 2011
Červenka, Jan
V pravidelném dubnovém šetření v rámci projektu Naše společnost Centrum pro výzkum veřejného mínění SOÚ AV ČR, v.v.i., zkoumalo, jak čeští občané pohlížejí na aktuální události v arabském světě. Šetření konkrétně zjišťovalo, jak se lidé zajímají o dění na Blízkém východě a v severní Africe, jaký vliv podle nich budou mít tamní revoluční události na bezpečnost, politický a ekonomický vývoj u nás a ve světě či na život tamních obyvatel, zda souhlasí nebo nesouhlasí s vojenským zásahem mezinárodní koalice v Libyi a zda by se měla či neměla k této operaci připojit Česká republika.
Nejvýznamnější události poslední doby
Horáková, Naděžda
Zpráva analyzuje výsledky otázky zjišťující, jaké události poslední doby považují respondenti za nejvýznamnější. Tato otázka je pravidelnou součástí šetření CVVM.
Nejvýznamější události poslední doby
Horáková, Naděžda
Zpráva analyzuje výsledky otázky zjišťující, jaké události poslední doby považují respondenti za nejvýznamnější. Tato otázka je pravidelnou součástí šetření CVVM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.