Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie podniku
Malíková, Lucie ; Baksa, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro reklamní agenturu a grafické studio MABAX. Teoretická část práce vytváří ucelený přehled o problematice marketingu, tvorby marketingového mixu a marketingových strategií. Obsažena je také oblast vytváření analýz vnějšího i vnitřního prostředí firmy, řízení projektu a proces STP. Analytická část mapuje stávající situaci. Na základě realizace marketingového průzkumu formou dotazníků jsou formulována doporučení a následně sestavena vhodná marketingová strategie na období dvou let.
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Bařina, Karel ; Skoupil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena jak na teoretické, tak praktické vytvoření podnikatelského záměru, za účelem vytvoření reálného podnikatelského subjektu. Teoretická část především charakterizuje nejdůležitější pojmy, které k pochopení problematiky potřebujeme. V praktické části práce si pak aplikujeme vědomosti získané vyhotovením teoretické části a zároveň je proveden výzkum vzorku cílové skupiny, podle kterého je následně analyzována efektivita celého záměru.
Marketingový plán nového projektu
Čikl, Jaroslav ; Jelínek, Tomáš (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro založení společnosti Climbing land. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje vypracování analýz stavu podnikatelského prostředí společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na jeden rok. Poslední částí je návrh na vybudování lezeckého centra.
Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
Podnikatelský plán na založení pivního baru ve městě Olomouc
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení pivního baru s belgickými speciály ve městě Olomouc. První, teoretická část popisuje teoretická východiska práce zaměřené na popis myšlenky podnikání, přes analyticko-výzkumné metody podnikatelského prostředí až po samotnou strukturu podnikatelského plánu. Druhá, analytická část představuje aplikaci zvolených metod, na jejíž výsledcích je následně vybrána vhodná strategie pro začínající podnik. Třetí, návrhová část práce obsahuje komplexní zpracování dílčích částí podnikatelského plánu, které navazují na volbu strategie v tomto businessu.
Entrepreneurial Project
Vágó, Gábor ; MBA, Tomáš Palacka, (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
The topic of my dissertation work is The Competition Analysis of company Stroje a Mechanismy, a.s. As the main goal, that I staked, is to gather as many relevant information as possible about the issue, closely analyze the company and compare it with their main competitors. I´ll try to suggest several tips how to improve the situation and how to increase competitiveness based on my competition analysis. I choose this topic, because I think that the one of the most important thing for modern company is to actively checking competitors, assimilate them, and always be a one step ahead, and as a delivery company could be an attractive partner for its customers.
Podnikatelský záměr pro prodej fotografií a ilustrací přes fotobanky
Šlechtová, Nikola ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na prodej fotografií a ilustrací přes fotobanky. Teoretická část vymezuje základní záležitosti týkající se podnikání, podnikatelského plánu a fotobank. Praktická část se zaměřuje na analýzu prostředí a vypracování podnikatelského plánu na základě výsledků analýz. Podnikatelský plán se skládá z marketingového, operačního a finančního plánu, součástí je také posouzení rizikovosti a reálnosti návrhů.
Podnikatelský plán pro založení sandwich baru
Vlach, Zdeněk ; Kupský, Michal (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro sandwich bar. Práce je rozdělena na tři hlavní části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou definovány základní pojmy vázající se přímo k podnikání. Druhá část vychází z analýz prostředí podniku a dotazníkového šetření. Závěrečná návrhová část obsahuje podnikatelský plán a prognózy realizace celého projektu.
Návrh projektu a aplikace metodiky projektového managementu v podniku
Šmerda, Daniel ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na praktické využití metod projektového managementu pro návrh řešení projektu nových webových stránek zvolené městské části. Práce nejprve specifikuje teoretické poznatky dané problematiky, načež navazuje analýzou podnikového prostředí. Na základě těchto výstupů a specifik je posléze vytvořen i samotný návrh řešení projektu, jehož účelem je zejména zkvalitnění nabízených služeb občanům a zlepšení vlastní obecní reputace.
Proposal for a Digital Marketing Strategy on the Slovak Market for Increasing Brand Awareness
Nepožitková, Lucie ; Schwartzhoffová,, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master's thesis main aim is to propose an effective and feasible digital marketing strategy oriented to the Slovak market for a selected company. The thesis is formed from a theoretical part, analytical part, and proposed solutions. The theoretical part relates to marketing and marketing strategy. The analytical part examines the internal and external factors of the surrounding environment, influencing the selected company. Based on the performed analyses, a digital marketing strategy is proposed to increase brand awareness and, thus, sales of the selected company in the Slovak market.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.