Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jazyk mladých lidí v nových médiích
Mihaliova, Tatiana ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Boccou Kestřánková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá elektronickou podobou jazyka mladých lidí v sociálních sítích. Na základě více než tříletého pozorování dění v sociálních sítích jsou v práci zkoumány a analyzovány typické a specifické rysy komunikace mládeže v nových médiích. První část uvádí čtenáře především do problematiky uplatnění a proměn jazyka pod vlivem nových médií; druhá část se více věnuje problematice sociálních sítí - podává jejich definici, pojednává o jejich vzniku a významu. Třetí, nejrozsáhlejší část tvoří rozbor jazyka mládeže v sociálních sítích, doložený konkrétními ukázkami. Závěrečnou kapitolu tvoří dotazník ověřující, jak jazyk v sociálních sítích reflektují sami jeho uživatelé z řad mladých lidí.
Language Tools and Strategies in Electronic Communication in RUNET
Lyakhova, Malika ; Konečný, Jakub (vedoucí práce) ; Liptáková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je věnována problematice komunikace v prostředí ruského internetu (RUNETu). Cílem práce je poskytnout základní popis a porovnání vybraných jazykových prostředků a strategií, jichž uživatelé internetu využívají, a to zejména s ohledem na způsob komunikace (online, offline). V teoretické části práce budou popsány vybrané komunikační prostředky a strategie na chatu a fórech, v praktické části budou představeny příklady získané analýzou internetových zdrojů.
Komunikační kanály a marketingové strategie pořadu Herbář (s důrazem na sociální sítě)
Camrdová, Šárka ; Holanová, Radka (vedoucí práce) ; Janovec, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikačními kanály a marketingovými strategiemi televizního pořadu Herbář. Cílem teoretické části je uvést čtenáře do dané problematiky, proto je zde obsažena charakteristika a kategorizace vybraného pořadu a definice jeho pozice mezi ostatními kulinářskými pořady. Dále je tu shrnuta základní teorie týkající se internetové komunikace, sociálních sítí a marketingu. V metodologické části jsou uvedeny výzkumné otázky, cíle a metody výzkumu. Jsou zde vysvětleny výzkumné proměnné. Praktická část zahrnuje samotný výzkum. Jeho cílem je za pomoci deskriptivní analýzy, kvantitativní obsahové analýzy a kvalitativní analyticko-srovnávací metody zmapovat komunikační kanály Herbáře, popsat, kterými způsoby a jakým jazykem pořad se svými sledujícími komunikuje a jaký typ obsahu jim nabízí (v rovině textové, grafické a multimediální). Práce též shrnuje, které marketingové trendy lze v případě Herbáře vysledovat. Zvláštní důraz je při analýze kladen na sociální sítě pořadu. Zjištěné poznatky jsou doloženy konkrétními příklady. KLÍČOVÁ SLOVA elektronická komunikace, média, sociální sítě, Herbář, jazykové prostředky, reklama, gastronomie
Fake news genres
Prokypčák, Matej ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Diplomová práca sa skladá z dvoch hlavných častí. V teoretickej časti sa zaoberáme základným terminologickým rámcom falošného spravodajstva, vývojom dezinformácií, falošných správ, hoaxov, propagandy a ich formou a podobou, akú nadobúdali. Pozrieme sa tiež na dezinformácie a hoax a propagandu ako na špecifické žánre falošného spravodajstva. V práci ďalej analyzujeme spôsob šírenia hoaxov a dezinformácií a kritériá, podľa ktorých sú hoaxy rozpoznávané aj označované. Dôležitou súčasťou teoretickej časti práce je tiež manipulácia s obsahom a stanovenie si kritérií, na základe ktorých falošné informácie môžeme rozpoznávať. Zameriame sa predovšetkým na elektronickú oblasť a oblasť nových médií, ktoré sú reprezentované najmä sociálnymi sieťami. Vo výskumnej a analytickej časti diplomovej práce sa pozrieme na spôsoby, akými rôzne weby klasifikujú dezinformácie a hoaxy, podľa akých kritérií pristupujú k ich klasifikácii a či sú tieto spôsoby jednoznačné a konzistentné. Druhá dôležitá časť výskumu bude analyzovať postoje tradičných a alternatívnych médií k práci s falošným spravodajstvom a hoaxmi. Pokúsime sa priniesť pohľad oboch zainteresovaných strán, teda zástupcov tradičných médií, ako aj alternatívnych médií.
DYNAMIC BIOMETRIC SIGNATURE AS AN EFFICIENT TOOL FOR INTERNAL CORPORATE COMMUNICATION
Hortai, František ; Jašek, Roman (oponent) ; Dočkal, Jaroslav (oponent) ; Dostál, Petr (oponent) ; Smejkal, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to provide comprehensive information on the possibilities of authentication, combination of authentication factors and the integration of this issue into corporate communication. The work focuses on this issue and specifies the possibilities for obtaining authentication information, analyses the authentication methods, identification and authorization. It examines the applicability of biometric technologies, the principle of their functionality, examples of their use, their impact, the advantages and disadvantages they bring. A natural, easy-to-use, convenient tool for effective and secure communication is authentication including the dynamic biometric signature. The issues of the dynamic biometric signature technology and its implementation are examined from a comprehensive perspective involving experiments. The research proved that the dynamic biometric signature can serve as a method for supporting secure corporate communication and reduce authentication risks in companies and for individuals.
Language Tools and Strategies in Electronic Communication in RUNET
Lyakhova, Malika ; Konečný, Jakub (vedoucí práce) ; Liptáková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je věnována problematice komunikace v prostředí ruského internetu (RUNETu). Cílem práce je poskytnout základní popis a porovnání vybraných jazykových prostředků a strategií, jichž uživatelé internetu využívají, a to zejména s ohledem na způsob komunikace (online, offline). V teoretické části práce budou popsány vybrané komunikační prostředky a strategie na chatu a fórech, v praktické části budou představeny příklady získané analýzou internetových zdrojů.
Jazyk interpersonální komunikace v nových médiích
Blažková, Kristýna ; Hubáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Stěžejním tématem bakalářské práce je vliv nových médií na interpersonální komunikaci v běžném životě. Práce je rozdělena na dvě základní části - na teoretickou a empirickou. První kapitola teoretické části se zaměřuje na historii a funkci médií, zabývá se novými médii a jejich možnostmi a také mediální vědou a mediální výchovou, které zpracovávají poznatky o médiích a jejich působení. Druhá kapitola představuje téma Jazyk a komunikace, klade důraz na proměny jazyka v komunikaci v nových médiích. Empirickou část práce představuje vlastní výzkumný projekt a analýza výsledků dotazníkového šetření, které bylo využito ke sběru dat. Závěr práce je věnován vyhodnocení empirické části i vyhodnocení práce jako celku.
Psychological background of usage of English phrases acronyms in schools
Bytelová, Ivana ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Čáp, David (oponent)
Práca sa venuje psychologickým súvislostiam používania akronymov anglických fráz u dospievajúcich, žiakov druhého stupňa základných škôl a stredoškolákov. Snaží sa zodpovedať, aké akronymy dospievajúci poznajú a používajú, ako im rozumejú, ako ich používajú a vnímajú a napokon, aké sú špecifiká používania vulgárnych akronymov. Teoretická časť predstavuje akronym a zasadzuje ho do širšieho kontextu jazyka a špecificky jazyka elektronického. Ďalej sa venuje charakteristikám obdobia dospievania a špecifikám komunikácie dospievajúcich. Akronymy, ktoré dospievajúci najviac používajú, pochádzajú zo sveta elektronickej komunikácie, preto sa i tejto dostáva podstatnej pozornosti. Empirická časť prináša výsledky výskumu, ktorý prebiehal formou dotazníkového prieskumu, na potreby ktorého boli vytvorené dva dotazníky. Z výsledkov vyplýva, že dospievajúci intenzívne využívajú rôzne formy skracovania jazyka pre potreby elektronickej komunikácie. Najviac obľubujú akronymy, ktorých však používajú len obmedzený počet. Používajú ich takmer výlučne len medzi sebou, u dospelých očakávajú negatívne prijatie. Aj keď akronymy používajú takmer všetci, nie všetci ich hodnotia pozitívne. Vulgárne akronymy využívajú často a nepovažujú ich za také silné ako ich neskrátené verzie. Kľúčové slova: akronym, skratka, anglické...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.