Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační kanály a marketingové strategie pořadu Herbář (s důrazem na sociální sítě)
Camrdová, Šárka ; Holanová, Radka (vedoucí práce) ; Janovec, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikačními kanály a marketingovými strategiemi televizního pořadu Herbář. Cílem teoretické části je uvést čtenáře do dané problematiky, proto je zde obsažena charakteristika a kategorizace vybraného pořadu a definice jeho pozice mezi ostatními kulinářskými pořady. Dále je tu shrnuta základní teorie týkající se internetové komunikace, sociálních sítí a marketingu. V metodologické části jsou uvedeny výzkumné otázky, cíle a metody výzkumu. Jsou zde vysvětleny výzkumné proměnné. Praktická část zahrnuje samotný výzkum. Jeho cílem je za pomoci deskriptivní analýzy, kvantitativní obsahové analýzy a kvalitativní analyticko-srovnávací metody zmapovat komunikační kanály Herbáře, popsat, kterými způsoby a jakým jazykem pořad se svými sledujícími komunikuje a jaký typ obsahu jim nabízí (v rovině textové, grafické a multimediální). Práce též shrnuje, které marketingové trendy lze v případě Herbáře vysledovat. Zvláštní důraz je při analýze kladen na sociální sítě pořadu. Zjištěné poznatky jsou doloženy konkrétními příklady. KLÍČOVÁ SLOVA elektronická komunikace, média, sociální sítě, Herbář, jazykové prostředky, reklama, gastronomie

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.